VOD w NK.pl we współpracy z Kinoplex.pl

Opublikowano: 14 października 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Dzięki partnerstwu z serwisem Kinoplex.pl (Agora), portal społecznościowy NK.pl, udostępni nową usługę: oglądanie filmów w modelu video-on-demand.

Na platformie Kino NK (www.nk.pl/kino) internauci znajdą m.in. takie hity jak „Drogówka”, „Jesteś Bogiem”, „Zakochani w Rzymie” czy amerykańskie produkcje, które nie były wyświetlane w polskich kinach („Parker”, „Czas zapłaty”). Filmy udostępniane są w modelu płatnym, który wykorzystuje wirtualną walutę – Eurogąbki.

To dla nas szczególnie ważne partnerstwo, ponieważ pozwala zaprezentować naszą ofertę ponad 8 mln użytkowników Nk.pl. Jako Kinoplex.pl oferujemy pełne wsparcie technologiczne i biznesowe, dzięki czemu nasi partnerzy mogą szybko wejść na rynek VOD, wykorzystując zdobyte już przez nas doświadczenie i kompetencje – powiedziała Magdalena Bigaj, szef biznesu VOD w Agorze, odpowiedzialna za serwis Kinoplex.pl.

Kino NK

Nk.pl odwiedzana jest obecnie przez 8,5 mln realnych użytkowników, reprezentujących każdy przedział wiekowy i różne grupy społeczne. Według badań, przeprowadzonych przez zespół badawczy Research.NK, prawie 40 proc. internautów korzysta z opcji wideo na żądanie co najmniej kilka razy w roku. Jednocześnie wielu badanych deklaruje, że zamierza skorzystać z tej formy oglądania treści wideo.

Rozrywka jest jednym z ważnych elementów, dla których użytkownicy chętnie korzystają z NK. Dlatego nieustannie staramy się rozwijać naszą platformę: gier, aplikacji, a teraz także VOD. Cieszymy się, że współpraca z Kinoplex.pl umożliwi nam dostarczenie ciekawych treści wideo, a jednocześnie przyczyni się do promowania legalnego z nich korzystania – powiedział Marcin Barciński, head of businnes development i RTB w spółce Nasza Klasa.

Dawid ZarazińskiVOD w NK.pl we współpracy z Kinoplex.pl

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.