W ostatnich latach, mimo licznych i żmudnych procedur oraz przeszkód prawnych, coraz szersza grupa osób w różnym wieku rezygnuje z zatrudnienia „na etacie” i niskiej pensji, decydując się jednocześnie na założenie własnej działalności gospodarczej. Z roku na rok, jak wskazują dane statystyczne, wzrasta liczba prywatnych firm, które znacznie przyczyniają się do wzrostu do polskiej gospodarki i obniżenia poziomu bezrobocia.
Samochód w firmie
Założenie własnej działalności gospodarczej wiąże się nie tylko z koniecznością wypełnienia różnorodnych wniosków, oświadczeń czy innych dokumentów, uzyskania niezbędnych pozwoleń, koncesji i zaświadczeń, uiszczenia stosownych opłat, ale również przygotowania miejsca pracy oraz odpowiednich narzędzi pracy. Jednym z najważniejszych, wręcz niezbędnych elementów prowadzenia działalności gospodarczej, jest posiadanie własnego samochodu osobowego, dostawczego lub ciężarowego, w zależności od rodzaju świadczonych usług. W dwudziestym pierwszym wieku trudno bowiem wyobrazić sobie codzienne funkcjonowanie jakiejkolwiek firmy, realizowanie zadań i zleceń, przewożenie towarów czy jakiekolwiek kontakty z klientami i partnerami biznesowymi bez posiadania auta, które pozwala nawiązać współpracę z krajowymi i zagranicznymi kontrahentami, a przede wszystkim pozwala zaoszczędzić drogocenny w biznesie czas.
Kryteria wyboru
Wybór odpowiedniego samochodu dla firmy, ze względu na szeroką i bogatą ofertę znanych na rynku motoryzacyjnym producentów, promocje, rabaty i atrakcyjne ceny stanowi dla większości biznesmenów prawdziwe wyzwanie, dlatego przed podjęciem ostatecznej decyzji każdy przedsiębiorca powinien odpowiedzieć sobie na kilka zasadniczych i podstawowych pytań. Osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, decydując się na konkretny samochód dla firmy, najczęściej kierują się takimi kryteriami jak: cena, koszty eksploatacji i utrzymania, bezawaryjność, funkcjonalność oraz warunki finansowania. Tymczasem marka, model, a nawet wielkość auta powinny być przede wszystkim dostosowane do: rodzaju wykonywanej działalności gospodarczej oraz indywidualnych potrzeb nie tylko przedsiębiorcy, ale również jego współpracowników i pracowników. W dużych, mobilnych firmach, stawiających głównie na kontakty z klientami i kontrahentami na terenie całego kraju, a nawet poza jego granicami, koniecznością staje się stworzenie dużej floty samochodowej, obejmującej kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt pojazdów, które pełnią różnorodne funkcje i zadania.
Idealny samochód dla firmy
Ogromną popularnością wśród osób prowadzących działalność gospodarczą cieszą się samochody dla firm marki Skoda, które na rynku motoryzacyjnym wyróżniają się przede wszystkim: nowoczesnym i oryginalnym designem, precyzją wykonania najdrobniejszych szczegółów, przestronnym wnętrzem, eleganckim i uniwersalnym stylem oszczędnym, a jednocześnie dynamicznym silnikiem oraz atrakcyjną, przystępną ceną. Dodatkowym atutem samochodów marki Skoda są niskie koszty utrzymania i eksploatacji jak również bezawaryjność, co jest niezwykle istotne w trakcie realizacji różnorodnych zadań i zleceń dla klientów lub kontrahentów.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.