Po blisko dwóch miesiącach testowania zainteresowania potencjalnych przedsiębiorców udziałem w czteromiesięcznym programie inkubacyjnym Founder Institute w Warszawie, zdecydowano o uruchomieniu polskiej edycji programu.
Tym samym Polska dołączy do ponad 38 krajów, w którym odbywać się będą zajęcia według formuły, która pozwoliła na stworzenie już blisko 650 firm technologicznych na całym świecie.
Sprawdzony model pracy, który zakłada regularne spotkania mentorów będących najczęściej twórcami istniejącymi już i dobrze prosperujących firm z przyszłymi przedsiębiorcami, zwiększać ma szanse na sukces rynkowy nowych przedsięwzięć.
Hasło „Globalizacja Doliny Krzemowej” jakie przyświeca całej inicjatywie wiąże się z chęcią budowy lokalnego ekosystemu startupów bazującego na współpracy i dzieleniu się wiedzą na wszystkich poziomach – tak mentorskim, jak między samymi uczestnikami programu – przekonują organizatorzy zajęć.
Rozpoczęcie zajęć planowane jest w połowie lutego. Do 20 stycznia aplikacje przyjmowane są bezpłatnie. Po tym terminie opłata rekrutacyjna wyniesie 50 dolarów.
Program składa się z trzech etapów: Idea (Pomysł), Business (Rozwijanie Biznesu) i Launch (Start). Pierwszy zakłada pracę nad pomysłem, nazwą, analizą podobnych projektów na świecie oraz wizją. Drugi przewiduje wsparcie uczestników pod kątem prawnym w zakresie uruchomienia firmy, wypracowania modelu biznesowego czy poszukiwania współzałożycieli lub pracowników. Ostatni dedykowany jest promocji produktu, jak go prezentować na wydarzeniach branżowych czy przed inwestorami. Każda z tych trzech ścieżek zakończona zostanie oceną mentorów z dotychczasowych postępów.
Osoby zainteresowane programem zapraszane są na bezpłatne wydarzenie Startup Pitch Bootcamp, które odbędzie się 14 stycznia. Na spotkaniu, poza prezentacją szczegółów programu Founder Institute i prezentacji mentorów, którzy będą prowadzić zajęcia, przewidziano trening z prezentacji pomysłów na biznes (pitching).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.