Mimo, że idą wakacje, firmy nie odpoczywają. O rozwój pracowników – największego kapitału firm – trzeba dbać na okrągło. Jedną z najpopularniejszych form kształcenia pracowników są szkolenia online, w których drzemie niemały potencjał.
Kiedy za oknem panuje gorąca, słoneczna pogoda, a myśli krążą gdzieś po morskiej plaży, nikomu nie chce się siedzieć w murach biurowca i słuchać wykładów. Stacjonarne szkolenia – zwłaszcza te kilkudniowe – zniechęcają pracowników do letniej nauki, ponieważ każdy wolałby raczej odpocząć i czerpać korzyści ze słońca i ciepła – póki można.
Złotym środkiem są w takiej sytuacji szkolenia online, które każdy pracownik może przejść wtedy, kiedy ma czas i ochotę – wieczorem, w czasie deszczu lub siedząc w pociągu w drodze na urlop. E-learning pozwala wykorzystać czas, który bez możliwości zdalnej nauki prawdopodobnie zostałby stracony.
Szkolenia online są jednymi z najczęściej wybieranych form rozwoju pracowników oraz studentów, co wydaje się zrozumiałe – nauka przez Internet pozwala na elastyczność, oszczędność czasu, możliwość powrotu do lekcji i materiałów, niższe koszty oraz duże zaangażowanie (zróżnicowane, interaktywne ćwiczenia).
Mimo iż kształcenie online ma wiele zalet, to jednak na drodze do niego stoi wiele przeszkód. Jedną z nich są ceny kursów internetowych – szkolenia online, zwłaszcza te z ćwiczeniami, testami oraz certyfikatami, są wciąż zbyt drogie. Poza tym problemem jest również znalezienie odpowiedniego kursu wtedy, kiedy jest ono potrzebne. Firmy szkoleniowe organizują szkolenia w określonych terminach i na wybrane przez siebie tematy, co nie zawsze spełnia wymagania klientów.
Naprzeciw oczekiwaniom internautów wychodzi Sanora, czyli miejsce w Internecie, w którym można niejako zlecić stworzenie określonego e-szkolenia. Idea portalu opiera się na tym, iż to klient wystawia swoje zlecenie z określonymi parametrami (cena, temat itp.) na przetarg, natomiast szkoleniowcy mogą zgłaszać swoje propozycje. Przetargi odbywają się na zasadzie aukcji odwróconych, co oznacza, że to szkoleniowcy licytują się między sobą, kto wykona szkolenie za niższą cenę. Jest to rozwiązanie o tyle korzystne, że i szkoleniowiec i klient wyznaczają swoje granice, poza które nie wyjdą.
Ponadto – czy to lato, czy to zima – Internet dominuje w naszym życiu, więc jeśli popularność e-learningu będzie się zmieniać, to tylko wzrostowo. E-learning to bez wątpienia przyszłość światowej edukacji.
Więcej informacji na temat Sanory: www.campaign.e-sanora.eu
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.