Życząc wszystkim zakochanym szczęścia w miłości, AllPay przygotował walentynkową promocję, dzięki której dwie pary spędzą niezapomniany weekend w Karpaczu. Szanse na romantyczny wyjazd ma każdy, kto za walentynkowy prezent zapłaci z AllPay, korzystając z kanału płatności mTRANSFER
Przygotowana z okazji dnia zakochanych promocja to szansa na atrakcyjny wyjazd do Karpacza, gdzie w trzygwiazdkowym hotelu dwie pary spędzą romantyczny weekend we dwoje. Aby mieć szanse na wyjazd wystarczy w sklepie wybranym z Pasażu AllPay kupić ukochanej osobie prezent. Płacąc za niego z AllPay należy wybrać kanał płatności mTRANSFER. Warunkiem wzięcia udziału w promocji jest zakup prezentu w dniach od 22 stycznia do 14 lutego 2007 roku. Z dokładnymi warunkami i regulaminem promocji zapoznać się można na stronach internetowych AllPay. Pobyt wraz z wyżywieniem, dla dwóch par w Hotelu Corum, ufundował popularny portal turystyczny BlizejSlonca.pl.
– Rozwijając usługi internetowych płatności na pierwszym miejscu stawiamy ich bezpieczeństwo i wygodę. Współpraca z AllPay pozwala nam na upowszechnianie tych nowoczesnych rozwiązań. Z okazji walentynek, zespół mBanku życzy udanych zakupów i szczęścia, nie tylko w miłości. – Arkadiusz Malicki, Wydział eCommerce – mBank
– Podobno zakochani czasu nie liczą, jednak w tak szczególnym dla nich dniu jak walentynki z pewnością zechcą jak najwięcej czasu spędzić ze sobą. Dlatego naszą ofertę na dzień zakochanych przygotowaliśmy w taki sposób, by zakupy prezentów zabrały niewiele czasu, a jednocześnie były przyjemne, wygodne i przede wszystkim bezpieczne. – Grzegorz Serafin, Dyrektor ds. e-commerce AllPay
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.