W dniach 10-11 września 2009 r. w Businessman Institute na ulicy Trakt Lubelski 40a w Warszawie odbędzie się warsztat „Innowacyjne usługi dodane w telekomunikacji”.
Usługi dodane to znaczące źródło przychodów dla firm telekomunikacyjnych. Stawki za połączenia systematycznie spadają. Budowanie innowacyjnego portfolio Value Added Services staje się głównym celem firm telekomunikacyjnych. Rozbudowana oferta pozwala na przyciągnięcie nowych klientów i zaproponowanie nowych usług stałym abonentom.
Warsztat to doskonała okazja do poznania najnowszych rozwiązań związanych z usługami dodanymi. Eksperci z największych firm związanych z rynkiem telekomunikacyjnym omówią najnowsze trendy dotyczące VAS.
Główne zagadnienia konferencji:
- Usługi mobilne a targetowanie behawioralne
- Narzędzia marketingu mobilnego
- Usługi dodane jako narzędzie lokalizacji klienta
- Przyszłość muzycznego kontentu mobilnego
- E-sklep z muzyką na przykładzie muzodajni
- Mobilne połączenia wideo z użyciem protokołu IP
Swoją wiedza podzielą się m. in.:
- Stefan Pomorski – Telekomunikacja Polska S.A.
- Tomasz Wohner – Alcatel – Lucent Polska
- Krzysztof Malicki – Datera
- Jarosław Przybyła – mobijoy!
- Robert Stalmach – Agora
- Krzysztof Kryszyn – Alcatel – Lucent Polska
Więcej informacji pod tym adresem.
Kontakt:
Andrzej Pogorzała
[email protected]
tel. 22 379 29 04
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.