WhitePress przygotował e-booka o historii content marketingu

Opublikowano: 3 kwietnia 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Content marketing to ma już 120 lat! Historia zaczyna się już w 1895 roku. Ta historia to lekcja, z którą warto się zapoznać. Właśnie dlatego powstał e-book „Historia Content Marketingu”, który został opracowany przez redaktorów WhitePress. 

Ponad 20 stron historii content marketingu, kilkanaście praktycznych wniosków, komentarze wybitnych polskich specjalistów. To wszystko w e-booku, który można pobrać zupełnie za darmo.

content e-book

Ebook zaczyna się firmą John Deere i wydanym przez nią po raz pierwszy w 1895 roku magazynem The Furrow, a kończy na działaniach Coca-Coli, które rozpoczęły się w 2011 roku. W sumie autorzy wyznaczyli trzynaście ważnych kampanii i kamieni milowych w historii content marketingu. Każdy z nich jest opisany tak, aby można było wynieść jakąś praktyczną lekcję dla dzisiejszych marketerów.

Publikacja jest bezpłatna i można ją pobrać z tej strony. Przy ebooku pracowali dr Paweł Strykowski, współwłaściciel Whitepress i Paulina Kamińska.

Dawid ZarazińskiWhitePress przygotował e-booka o historii content marketingu

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.