Firma 3Com wspólnie z włoskim producentem samochodów Fiat Auto, przedstawiła dziś nową koncepcję samochodu, który wyposażony jest w bezprzewodową technologię sieciową klasy enterprise firmy 3Com. Umożliwia ona pasażerom szybki dostęp do Internetu, oferowanego na stacjach serwisowych, parkingach samochodowych i w miastach, gdzie istnieją bezprzewodowe punkty dostępu „hot-spot”.
System Wi-Fi instalowany w modelu Lancia Pherda, zaprezentowano po raz pierwszy na targach Diva 2003. Oferuje on szerokopasmowy dostęp do Internetu przez multimedialny system auta, na tym samym poziomie funkcjonalności, jakie daje łącze w biurze lub w domu. Zaawansowane rozwiązanie Wi-Fi firmy 3Com, zintegrowane jest z systemem AWAutoPC – z bezprzewodową klawiaturą – zaprojektowanym przez firmę AWA, partnera firmy 3Com.
„Ekonomiczne i proste w użytkowaniu systemy Wi-Fi firmy 3Com rozszerzają możliwości zastosowania systemów bezprzewodowych o np. zakupy przez Internet, sprawdzanie rynku giełdowego czy też udział w video konferencji z tylnego siedzenia samochodu”, mówi Marcelo Peuriot, country menadżer 3Com Iberia. „Pojawianie się nowych, bezprzewodowych punktów dostępu hot – spot, w połączeniu z nowymi usługami dostępnymi na parkingach i stacjach serwisowych, kreuje zapotrzebowanie rynku na oferowanie usług interaktywnych użytkownikom mobilnym”.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.