W ubiegłym tygodniu swoją premierę miała aplikacja Vine. Jej twórcy, odpowiedzialni również za serwis Twitter, po raz kolejny wybrali domenę .CO do promocji swego projektu.
Vine.co to internetowy dom nowej aplikacji od twórców Twittera. Program pozwala tworzyć krótkie (maksymalnie sześciosekundowe) zapętlone filmy. Jest więc narzędziem do „wideo-tweetów” lub „wideo-Instagramem”, jak niektórzy go nazywają. Choć aplikacja budzi mieszane uczucia wśród użytkowników, to branżowi komentatorzy są raczej zgodni w pochwałach.
Z naszej perspektywy premiera aplikacji jest równie ciekawa, co domena, w jakiej jest promowana. Nazwa vine.co należy do firmy Vine Labs z Nowego Jorku, która zajmuje się rozwijaniem aplikacji. Za firmą stoi jednak Twitter i należy traktować aplikację jako oficjalny produkt mikroblogowego serwisu.
Domena została zarejestrowana w 2011 r. Historyczne dane whois zdradzają, że należała do Ivana Stefanova z amerykańskiej Georgii, który najwyraźniej sprzedał nazwę kilka miesięcy po rejestracji.
Warto dodać, że to nie pierwsza przygoda Twittera z rejestrem .CO. Najważniejszą jak do tej pory pozostaje oczywiście wykorzystanie t.co jako oficjalnego serwisu skracającego linki.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.