Więcej wideo na RadioZet.pl

Od początku września Eurozet korzysta z platformy Multiscreen.TV przygotowanej przez spółkę Comtica należącą do notowanego na Giełdzie One 2 One. Grupa Radiowa nie tylko planuje zwiększenie ilości redakcyjnych materiałów video, ale dzięki Multiscreen.TV wprowadza dodatkowe możliwości dla reklamodawców.

Serwis internetowy Radia ZET odwiedza miesięcznie ponad pól miliona unikalnych użytkowników. Stacja emituje w nim materiały video od stycznia 2008 roku, ale do tej pory nie zamieszczała w nim reklam. Teraz będzie to możliwe dzięki wykorzystaniu Multiscreen.TV

Nowe RadioZet.pl - screenshot

Dużym zainteresowaniem internautów cieszą się nagrania audycji Moniki Olejnik: codzienny „Gość Radia ZET” i cotygodniowy „7 Dzień Tygodnia”. W serwisie pojawiają się również teledyski, zwiastuny filmów oraz materiały video połączone z serialami i programami rozrywkowymi, którym stacja patronuje.

W związku z nowymi technologicznymi i emisyjnymi możliwościami Eurozet zapowiada znaczące zwiększenie treści wideo, więcej będzie m.in. teledysków wykonawców prezentowanych na antenie radia.

– Platforma firmy Comtica zapewnia szczegółowe statystki. Dzięki temu zyskamy wiedzę, w jakim stopniu zamieszczane klipy są atrakcyjne dla Internautów. Dodatkowo pozyskujemy przychody z reklam umieszczonych w materiałach video – mówi Łukasz Szmel, Functional Product Manager, Eurozet Sp. z.o.o.

Szmel wyjaśnia, że o wyborze Multiscreen.TV zadecydowało proste dostosowanie systemu do specyficznych potrzeb rozgłośni m.in. przyjazny i szczegółowy panel administracyjny oraz mechanizm ad-servera. Umożliwia to tworzenie kampanii marketingowych, wykorzystujących nowe formy reklamy video (pre-roll, post-roll, overlay) Stacja spodziewa się, że największym zainteresowaniem cieszyć się będą pre-rolle, czyli reklamy umieszczone przed redakcyjną treścią video.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top