Grupa Money trafia do Wirtualnej Polski. Inwestujemy w opiniotwórcze treści – przekonuje prezes WP. Nabywca skupić chce się przede wszystkim na e-commerce. Wartość transakcji nie została ujawniona.
Grupa Money prowadzi działalność redakcyjną, reklamową oraz e-commerce. Flagowym produktem jest powstały 14 lat temu serwis Money.pl. Serwisy Grupy miesięcznie docierają do ponad 3,7 mln użytkowników.
Naszą ambicją i jednocześnie jednym z celów strategicznych, konsekwentnie realizowanym od lutego br., jest inwestycja w wysokiej jakości, opiniotwórcze treści. Włączenie tak uznanej marki jak Money.pl do naszego portfolio jest naturalnym krokiem w kierunku realizacji tej strategii. Nasza redakcja biznesowa poszerza się o zespół uznanych dziennikarzy i ekspertów z takich dziedzin jak giełda, raporty gospodarcze, analityka finansowa oraz prawo – powiedział Jacek Świderski, prezes zarządu Grupy Wirtualna Polska.
Od połączenia WP z o2 na wiosnę tego roku inwestowaliśmy w segment „Biznes, Finanse, Prawo”, co przełożyło się na intensywne wzrosty liczby czytelników oraz osiągnięcie we wrześniu pozycji lidera w tej kategorii Megapanelu. Inwestycja w Grupę Money cementuje tę pozycję i wzmacnia portfolio silnych marek Grupy WP – dodał Grzegorz Czapski, VP Corporate Development Grupy WP.
Ważnym elementem działalności Grupy Money jest dynamicznie rozwijający się segment e-commerce, który jest jednym z filarów strategii rozwoju Grupy WP. Grupa Money rozwinęła serwisy i narzędzia pozwalające na kupowanie oraz sprzedawanie produktów i usług finansowych w sieci, a także oszczędzanie środków czy zarządzanie prywatnym budżetem. Transakcja nabycia 100 proc. udziałów w Grupie Money stać się ma dla Wirtualnej Polski fundamentem do dalszej ekspansji w tym obszarze.
W ciągu ostatnich 9 miesięcy nowo powstała Grupa Wirtualna Polska przeszła proces integracji, rozbudowy oraz zmian wizerunkowych, wśród których wymienić należy m.in. wydanie zupełnie nowej strony głównej WP, wsparte kampanią marketingową, zmianę polityki wydawniczej czy przeprowadzenie zmiany identyfikacji wizualnej serwisów WP. Grupa zrealizowała akwizycje w obszarze „Sport”, „Nowe Technologie” oraz w obszarze „eCommerce”. Grupa zawarła strategiczne alianse z redakcjami m.in. Rzeczpospolitej, telewizji Discovery i TVP oraz z Radiem Zet, a także wprowadziła nowe formaty reklamowe. Wzmocniła także obecność w segmencie wideo, poprzez inwestycje w zespół oraz w nowe studio telewizyjne, a także wprowadziła nowe funkcjonalności do poczty WP i o2.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.