Dużymi krokami zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Święta radości, niecodziennego klimatu i… problemów z prezentami. Z reguły obdarowujemy się rzeczami namacalnymi, których zakup nierzadko kosztuje nas sporo nerwów i straconego czasu. Żyjemy jednak w dobie Internetu i wirtualnych usług. Dlaczego zatem nie wykorzystać ich jako podarunek dla bliskiej nam osoby?
Czym obdarować? Jak przekonuje Active 24 domena internetowa to nie tylko doskonały prezent, z którego można zacząć natychmiast korzystać, ale i niezłą inwestycją. Domenowy prezent będzie wyjątkowy, bo wybrany specjalnie dla konkretnej osoby: często składa się z imienia i nazwiska np. JanNowak.pl, albo tylko nazwiska . Wówczas może służyć całej rodzinie. Warto puścić wodze fantazji i kierować się indywidualnymi preferencjami i cechami najbliższych.
Osobista poczta e-mail jest równie dobrą propozycją. . [email protected]), nie tylko ułatwia kontakt, ale także pozwala się wyróżnić na tle innych internautów.
Pakiet hostingowy to propozycja dla tych, którzy chcą obdarować bardziej wartościowym prezentem. Pakiet zawiera serwer www, pocztę e-mail i domenę. W ten sposób możemy podarować najważniejsze narzędzia do stworzenia serwisu internetowego. Wuj będzie mógł stworzyć witrynę firmową, rodzice rodzinną galerię, a kuzyn osobistego bloga.
Internet coraz bardziej ułatwia nam życie. Wirtualne prezenty mogą być idealnym rozwiązaniem dla osób, których bliscy mocno związani są z tym wszechobecnym medium. Podarunku takiego co prawda nie schowamy pod choiną, ale nie znaczy to, że obdarowana takim prezentem osoba będzie zawiedziona. To oryginalna alternatywa dla kolejnego kompletu kapci, skarpetek czy kosmetyków.
Za ile? Koszty takiego wirtualnego prezentu są bezbolesne dla domowego budżetu. Serwis Active24.pl oferuje rejestrację domen od 2,90 zł netto, natomiast pakiet hostingowy można nabyć za cenę 19,90 zł netto.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.