Wizz Air rozbudowuje e-commerce o funkcję Trip Planner

Wizz Air, niskokosztowa linia lotnicza, ogłosiła wprowadzenie usługi Trip Planner, nowego narzędzia mającego na celu inspirowanie pasażerów, którzy są niezdecydowani w wyborze kierunku swoich wakacji.

Wizz Air rozbudowuje e-commerce o funkcję Trip Planner 1Trip Planner pozwala pasażerom odkrywać nowe miejsca, oferując wybór elastycznych filtrów w oparciu o kategorię wakacyjną, lotnisko wylotu, datę, czas trwania podróży oraz budżet. Następnie WIZZ wyszukuje w swojej siatce połączeń liczącej ponad 550 tras proponowane miejsca docelowe, które spełniają wymagane kryteria. Pasażerowie mogą wybierać spośród wielu kategorii wakacyjnych, takich jak: wyjazd typu „city break”, rodzinne wakacje, sporty zimowe, przygoda/sport, romantyczne wakacje, plaża czy rozrywka i życie nocne.

Wizz Air stale rozwija swoją stronę internetową. Niedawne uzupełnienia oferty WIZZ obejmują nowo opracowaną siatkę cenową, bezpłatną korektę nazwiska, możliwość 48-godzinnej taryfy Fare Lock i usługę Elastyczny Partner Podróży.

Mając szóstą najczęściej odwiedzaną stronę internetową linii lotniczej na świecie, nieustająco staramy się zwiększać zadowolenie klientów. Długo oczekiwana, nowa wyszukiwarka zachęci naszych pasażerów do odkrywania unikalnych i ekscytujących kierunków w stale rozwijającej się siatce połączeń WIZZ. Wierzymy, że usługa Trip Planner zostanie doceniona przez tych, którzy pragną odwiedzać nowe miejsca i przeżywać ekscytujące przygody korzystając z niskokosztowych podróży z Wizz Air. Zachęcamy wszystkich do śledzenia naszego profilu w mediach społecznościowych (facebook), gdzie będzie można znaleźć kilka prawdziwych perełek z naszej siatki połączeń – powiedział Harry Drok, szef działu e-commerce w Wizz Air.

Więcej informacji na stronie wizzair.com.