Właściciel kodyrabatowe.pl wchodzi na rynki azjatyckie

Opublikowano: 10 maja 2016. Kategoria: Rynek Sklepy internetowe. Tagi: , ,

Picodi, polska firma udostępniającej kody rabatowe, otwiera serwisy w Indonezji, Tajlandii, Malezji, Wietnamie i na Filipinach.

Logo - PicodiZa tak imponujące wyniki regionu odpowiadać może rosnąca w siłę klasa średnia, w takich państwach jak Chiny, Indie czy Indonezja oraz boom użytkowników smartfonów, których liczba w 2015 roku przekroczyła miliard. Chcemy wpisać się w aktualną sytuację i wypełnić lukę pomiędzy klientami a sklepami. Wraz z rozwojem e-commerce coraz bardziej powszechne staje się zjawisko smart shoppingu oraz używanie kodów rabatowych. Można powiedzieć, że stają się one naturalnym elementem decyzji zakupowej – powiedział Szymon Dobosz, prezes Picodi.com.

Firma, po wejściu na kolejne azjatyckie rynki obecna będzie w 25 krajach. W Polsce grupa zarządza serwisem kodyrabatowe.pl.

Sylwester KozakWłaściciel kodyrabatowe.pl wchodzi na rynki azjatyckie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.