Własny Kąt – Hypermedia dla PKO Banku Polskiego

Opublikowano: 27 maja 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska), przygotowała dla PKO Banku Polskiego internetową kampanię kredytu hipotecznego „Własny Kąt”. W komunikacji wykorzystane zostały kreacje oparte na materiałach video.

Koncepcja kreatywna kampanii bazuje na haśle „Jestem u siebie” i przedstawia osoby, wykonujące codzienne czynności. Osią komunikacji jest informacja, że według danych Związku Banków Polskich „co trzeci kredyt hipoteczny jest udzielany przez PKO Bank Polski” (udział PKO Banku Polskiego w sprzedaży kredytów mieszkaniowych w złotówkach dla klientów detalicznych, dane za 2009 rok).

Działania reklamowe skierowane są do osób wieku 25-55 lat, mieszkańców miast, z wykształceniem średnim i wyższym. Celem kampanii PKO Banku Polskiego jest poinformowanie klientów o atrakcyjnych warunkach kredytowania: przy kredytach w złotówkach i euro Bank finansuje do 100 proc. wartości nieruchomości, nawet na 40 lat i bez prowizji za udzielenie kredytu (w tym przypadku warunkiem jest wykupienie 4-letniego ubezpieczenia od utraty pracy, hospitalizacji i assistance medycznego w InterRisk Vienna Insurance Group).

Agencja Hypermedia była odpowiedzialna za przygotowanie oraz realizację koncepcji kreatywnej internetowej kampanii reklamowej kredytów mieszkaniowych dla PKO Banku Polskiego. Wykorzystano w niej kontent video w trzech rozmiarach (750×200, 300×250 i 160×600), jak również formy z wykorzystaniem elementów flash na bazie materiałów BTL. Agencja odpowiedzialna była również za planowanie i zakup mediów w portalach: Gazeta.pl. Interia.pl, Onet.pl,WP.pl, a także w sieciach dostawców: IDMnet, ARBOmedia, BIZONmedia, Behavia i Cormedia. Kampania potrwa do końca czerwca.

Hanna LaskowskaWłasny Kąt – Hypermedia dla PKO Banku Polskiego

Podziel się!

O autorze

hania