Agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska), przygotowała dla PKO Banku Polskiego internetową kampanię kredytu hipotecznego „Własny Kąt”. W komunikacji wykorzystane zostały kreacje oparte na materiałach video.
Koncepcja kreatywna kampanii bazuje na haśle „Jestem u siebie” i przedstawia osoby, wykonujące codzienne czynności. Osią komunikacji jest informacja, że według danych Związku Banków Polskich „co trzeci kredyt hipoteczny jest udzielany przez PKO Bank Polski” (udział PKO Banku Polskiego w sprzedaży kredytów mieszkaniowych w złotówkach dla klientów detalicznych, dane za 2009 rok).
Działania reklamowe skierowane są do osób wieku 25-55 lat, mieszkańców miast, z wykształceniem średnim i wyższym. Celem kampanii PKO Banku Polskiego jest poinformowanie klientów o atrakcyjnych warunkach kredytowania: przy kredytach w złotówkach i euro Bank finansuje do 100 proc. wartości nieruchomości, nawet na 40 lat i bez prowizji za udzielenie kredytu (w tym przypadku warunkiem jest wykupienie 4-letniego ubezpieczenia od utraty pracy, hospitalizacji i assistance medycznego w InterRisk Vienna Insurance Group).
Agencja Hypermedia była odpowiedzialna za przygotowanie oraz realizację koncepcji kreatywnej internetowej kampanii reklamowej kredytów mieszkaniowych dla PKO Banku Polskiego. Wykorzystano w niej kontent video w trzech rozmiarach (750×200, 300×250 i 160×600), jak również formy z wykorzystaniem elementów flash na bazie materiałów BTL. Agencja odpowiedzialna była również za planowanie i zakup mediów w portalach: Gazeta.pl. Interia.pl, Onet.pl,WP.pl, a także w sieciach dostawców: IDMnet, ARBOmedia, BIZONmedia, Behavia i Cormedia. Kampania potrwa do końca czerwca.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.