Wortal CHIP Online sprofilował swoich użytkowników

Opublikowano: 25 marca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Badania „Audiance Profile”, w których udział wzięło 7222 użytkowników, przeprowadziła firma badawcza SMG/KRC Poland Media na zlecenie spółki IDM.Net. Badania te mają pomóc przy lepszym dostosowaniu oferty serwisu do wymagań użytkowników oraz w ustalaniu mediaplanów przez agencje, domy mediowe i brokerów.
Najważniejszym wynikiem badań jest określenie, że aż 92% użytkowników witryny to mężczyźni. Najczęściej witrynę odwiedzają internauci w wieku 15-55 lat, choć 35.10% to użytkownicy od 19 do 25 lat.

Oto kilka liczb, które cechują witrynę:
– ponad 32% respondentów ma wykształcenie wyższe, a 19.07% – wyższe niepełne;
– 52.83% ma stałą pracę, a 36.80% to ludzie uczący się bądź studenci;
– 80.28% użytkowników CHIP-a poszukuje w Sieci oprogramowania, 66.32% aktualności, a 53.23% muzyki, płyt i MP3. Prócz tego nasi użytkownicy szukają informacji na temat: Hobby, Filmy/DVD/wideo, Telefony komórkowe, Inne, Rozkłady jazdy, Książki, Motoryzacja, Zakupy przez Internet, Sprzęt RTV/AGD, Sport, Usługi finansowe;
– 48.24% respondentów nie dokonało żadnych zakupów w Internecie w ciągu ostatnich 6 miesięcy, 18.16% kupiło książki, 9.25% sprzęt komputerowy;
– 62.78% spędziło ponad 6 godzin, korzystając z Internetu;
– 66.40% korzysta z Internetu w domu.

http://www.chip.pl

Sylwester KozakWortal CHIP Online sprofilował swoich użytkowników

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.