Grupa Inwestycje.pl wprowadziła wspólny pakiet reklamowy swoich dwóch największych portali finansowych – Inwestycje.pl i Waluty.com. Połączenie oferty serwisów umożliwia klientom dotarcie do kilkuset tysięcy użytkowników jednocześnie.
Billboard, skyscrapper, double billboard czy rectangle medium to jedne z najatrakcyjniejszych form reklamy oferowanych w Inwestycje.pl i Waluty.com. Decydując się na kampanię w jednym z serwisów, klienci E-Financial, wydawcy Grupy Inwestycje.pl, mogą wykupić te same powierzchnie reklamowe, lub zdecydować się na inne kreacje w drugim portalu, korzystając przy tym z konkurencyjnych rabatów.
„Wspólny pakiet umożliwia zwiększenie zasięgu reklamy, pozwala nam oferować konkurencyjne na rynku rabaty, a co się z tym wiąże – jeszcze atrakcyjniejsze cenowo kampanie. Decyzja o połączeniu pakietów była wynikiem rosnącego zainteresowania naszymi serwisami, które są od początku najmocniejszymi tytułami w Grupie Inwestycje.pl. Miesięcznie korzysta z nich ponad 700 000 unikalnych użytkowników” – mówi Grzegorz Czapla, Prezes Zarządu E-financial S.A.
Połączony pakiet reklamowy Inwestycje.pl i Waluty.com umożliwi klientom E-Financial bardziej kompleksowe dotarcie do użytkowników obu serwisów, tym bardziej w zbliżającym się okresie powakacyjnym, kiedy zainteresowanie rynkiem reklamy ponownie wzrośnie.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.