Acxiom Polska i Open Finance podjęły współpracę w zakresie przygotowania wspólnych raportów dotyczących korzystania z instrumentów finansowych przez polskie społeczeństwo. Już w lutym pierwsza publikacja.
Acxiom Polska oraz Open Finance łączą siły chcąc w pełni wykorzystać posiadaną wiedzę i kompetencje. Wspólne raporty będą tworzone na podstawie danych przygotowanych przez Acxiom, które następnie zostaną opracowane przez analityków Open Finance oraz wzbogacone o komentarze.
„Głównym zastosowaniem zgromadzonych przez nas informacji na temat milionów polskich gospodarstw domowych są kampanie marketingu bezpośredniego oraz działania wspierające komunikację bezpośrednią”, – mówi Mariusz Pawłowski, Dyrektor Działu Analiz, odpowiedzialny m.in. za program zbierania danych w Acxiom Polska. „- Zdajemy sobie sprawę, że dane te są niezwykle wartościowe i mogą być wykorzystane w wielu obszarach. Eksperci Open Finance pomogą nam wykorzystać ich potencjał z korzyścią dla całego rynku, a w szczególności branży finansowej, która uzyska nową, ciekawą i użyteczną informację.”
Współpraca z Open Finance umożliwi Acxiom nawiązanie bliższych relacji z rynkiem finansowym, który stanowi jeden z najważniejszych segmentów, obsługiwanych przez firmę. Acxiom Polska stworzył kompleksową ofertę produktów dedykowaną tej branży, a w gronie klientów firmy znajduje się większość wiodących banków oraz towarzystw ubezpieczeniowych.
„Informacje zebrane przez Acxiom stanowią bogate źródło wiedzy na temat preferencji finansowych Polaków. Dzięki nim, we wspólnych raportach opiszemy najważniejsze trendy na rynku finansowym i przeanalizujemy, w jaki sposób klienci instytucji finansowych korzystają z dostępnych możliwości” – powiedział Dominik Fajbusiewicz, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu w Open Finance.
Tematyka planowanych publikacji dotyczyć będzie zachowań polskiego konsumenta w kontekście instytucji finansowych i oferowanych przez nie instrumentów finansowych. Znajdą się wśród nich m.in. informacje na temat zadłużania się Polaków, sposobów inwestowania czy preferencji wyboru banku
i najważniejszych elementów w ich ofercie.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.