Od 12 listopada 2007 nazwa.pl wprowadza nowe ceny domen internetowych. W promocyjnej ofercie wszystkie ceny zostały zrównane i obniżone do 90 groszy.
Obecna redukcja cen domen to już kolejna obniżka wprowadzona w tym roku przez serwis nazwa.pl. W nowej ofercie każda firma może zarejestrować trzy różnego typu domeny po preferencyjnej cenie. Oznacza to, że każdy przedsiębiorca może zarejestrować komplet najważniejszych domen dla swojej firmy za 2 zł 70 g.
„Posiadanie wielu różnych domen lub nazwy z wieloma rozszerzeniami jest w Polsce jeszcze zjawiskiem dość rzadko spotykanym. Bacznie obserwując rynek amerykański i zachodnioeuropejski, zauważyliśmy, że większość firm działających na rozwiniętych rynkach posiada wiele domen – średnio kilka lub kilkanaście. Wynika to z chęci ochrony marki firm i ich produktów – firmy rejestrują swoje nazwy w wielu rozszerzeniach, podobnie postępują z nazwą produktów. Dlatego też chcąc zachęcić polskich przedsiębiorców do podobnych działań postanowiliśmy po raz kolejny obniżyć ceny. Mamy nadzieję, że działanie takie spowoduje, iż firmy zaczną bardziej świadomie chronić swoją markę w Internecie, poprzez rejestrację własnych nazw we wszystkich najważniejszych domenach: polskich, globalnych i europejskich” – komentuje Tomasz Żyła, Dyrektor ds. Zarządzania w firmie NetArt.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.