Informacja cenniejsza niż złoto – mawiają teoretycy społeczeństwa informacyjnego. Czy tak jest naprawdę? Nie ma lepszego dowodu, niż nadchodzące wybory parlamentarne. Walka na informacje o 460 miejsc do Sejmu i sto w Senacie między kandydatami, z których tylko najskuteczniejsi przekonają do siebie głosujących. Na czas kampanii wyborczej twórcy serwisu SWI proponują swoją stronę jako narzędzie, które pozwoli pokonać ogłuszający przedwyborczy szum informacyjny.
Jak czytamy w komunikacie prasowym Serwis Wyborczy Internautów www.doParlamentu.pl, www.doSejmu.pl i www.doSenatu.pl ma okazać się nieocenioną pomocą dla tych, którzy chcieliby uniknąć przeskakiwania od strony do strony i żmudnego przeczesywania zasobów sieci w poszukiwaniu wiadomości o startujących kandydatach. „W SWI wszystkie istotne informacje zgromadziliśmy w jednym miejscu – będzie to swoisty leksykon wyborcy. Na takie miano dotychczas zasługiwały jedynie strony Państwowej Komisji Wyborczej. Jednak nasz serwis różni się od nich istotnymi cechami: po pierwsze – wygodnym dostępem do źródeł w atrakcyjnej i przystępnej postaci; po drugie – interakcyjnością, której nie zapewniają urzędowe komunikaty.”
Klikając na mapie każdy może znaleźć kandydatów w swoim okręgu, przefiltrować startujących ze względu na: partię, popularność, wiek, płeć, miejsce zajmowane na listach i w rankingach. Przenosząc się do konta kandydata pozna nie tylko oficjalny życiorys, ale dowie się na przykład o zainteresowaniach przyszłego posła lub senatora, zobaczy w galerii jego rodzinne fotografie, przeczyta o ulubionych lekturach a jeśli zechce o coś konkretnego zapytać może wysłać maila.
SWI ma być projektem nie zaangażowanym po żadnej ze stron, „kibicujemy tylko demokracji” przekonują jej twórcy. „SWI wyzbywa się wszelkich ideologicznych filtrów i odrzuca pokusę kształtowania opinii w jakimkolwiek obranym kierunku. Opinie i komentarze w Serwisie Wyborczym Internautów zawsze zajmują oddzielne miejsca i są czytelnie odseparowane.”
Dla kandydata do parlamentu strona może być sposobem dotarcia do internatów zainteresowanych polityką. Aby skorzystać z funkcjonalności proponowanych przez serwis nie trzeba biegle znać się na komputerach w zupełności wystarczy podstawowa, codzienna wiedza.
Najważniejsze funkcje dostępnych w SWI to: newsletter (rozsyłanie e-maili osobom które wyrażą chęć otrzymywania informacji o kalendarzu wyborczym itp. danego kandydata), „rozkład jazdy”, czyli kalendarz spotkań z wyborcami i gorące z nich relacje, aktualności (oficjalne, ze źródeł macierzystego komitetu oraz prywatne – rodzina, dom, przyjaciele, pasje, zainteresowania, dorobek twórczy, naukowy, sukcesy i osiągnięcia); deklaracje poparcia; ankiety – możliwość budowania ankiet i prezentacji wyników; fora dyskusyjne, notes danych kontaktowych i wiele innych.
„Chcielibyśmy zainteresować kandydatów na posłów i senatorów Serwisem Wyborczym Internautów Wybory doSejmu.pl i doSenatu.pl gdyż prezentacja w ramach serwisu przy nader atrakcyjnych kosztach to niebywała okazja zaskarbienia przychylności polskich internautów, którzy stanowią sporą grupę ponad 13 milionów osób” – mówi Arkadiusz Nawrot, pomysłodawca SWI i dyrektor projektu w spółce Expro, która uruchomiła SWI przed tegorocznymi wyborami.
Na finiszu kampanii w Serwisie Wyborczym Internautów najpopularniejsi kandydaci mają spotkać się z wyborcami na czatach i wideokonferencjach.
www.wybory.doparlamentu.pl
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.