Klienci biznesowi mają możliwość podpisania umowy o współpracy z wybraną firmą kurierską, co jest szczególnie popularne w przypadku sklepów internetowych lub firm, które na co dzień wysyłają towary do swoich klientów i kontrahentów.
Rzetelnie organizowane i korzystne pod względem ceny przewozy kurierskie są dla nich atrakcyjną ofertą. Jej atutem może być też możliwość nadawania paczek w dogodnej lokalizacji. Taką ofertę posiada m.in. DHL Parcel.
Nadawanie paczek w DHL Parcel
Współpracując z DHL Parcel, klient biznesowy może bez trudu zamówić kuriera pod dany adres i przekazać mu przesyłkę wraz z listem przewozowym. Pojedyncze przesyłki może alternatywnie nadawać w punktach partnerskich DHL Parcelshop. To jedna z usług dostępnych dla klientów biznesowych, którzy mają podpisaną umowę z DHL Parcel oraz dysponują aktywnym numerem klienta. Mogą oni dokonać wysyłki przesyłek krajowych i międzynarodowych w DHL Parcelshop. Dogodny pod względem lokalizacji punkt partnerski DHL Parcel można znaleźć na stronie: www.parcelshop.dhl.pl/mapa.
Nadanie przesyłki w tych punktach dostępne jest także dla klientów biznesowych bez umowy z DHL Parcel. Mogą oni skorzystać z opcji atrakcyjnych pakietów gotówkowych, dostępnych na stronie www.dhlparcel.pl.
W przypadku wyboru pakietów, klienci mają dostęp do informacji o doręczeniu przesyłki oraz korzystają z elastycznych i prostych procedur nadania w punkcie lub zamawiania kuriera. Usługi są dostępne na terenie całego kraju. W celu ich zamówienia wystarczy kliknąć na stronie internetowej www.dhlparcel.pl w opcję „Zamów kuriera”. Klient przenoszony jest do elektronicznego formularza, który pozwala na szybkie skorzystanie z oferty i zamówienie kuriera.
Nadawanie paczek w DHL Parcelshop
Klient biznesowy, który ma umowę z DHL Parcel wraz z aktywnym numerem Klienta może nadawać pojedyncze przesyłki w punktach DHL Parcelshop. Najpierw potrzebuje jednak przygotować przesyłki i we własnym zakresie wydrukować etykiety lub listy przewozowe. Za usługę kurierską płaci przelewem, korzystając przy tym z indywidualnych zniżek, jakie zostały określone w umowie z DHL Parcel. Przesyłka zostanie automatycznie doliczona do faktury za usługi kurierskie.
Klienci biznesowi, posiadający umowę z DHL Parcel, mogą nadawać w punktach Parcelshop przesyłki o wadze do 31,5 kg i wymiarach 140x60x60cm, Co istotne, w punktach tych mogą nadawać przesyłki krajowe, jak i zagraniczne. Z uwagi na ograniczoną przestrzeń magazynową w punktach partnerskich, Klient może nadawać do 3 przesyłek dziennie.
Pracownik punktu DHL Parcelshop ma prawo do weryfikacji wagi i wymiarów przesyłki. Jeśli nie są zgodne z wytycznymi, może on odmówić przyjęcia od klienta biznesowego nadawanej paczki.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!