Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klienta. Jak usprawnić metody zamawiania gadżetów reklamowych?

Opublikowano: 26 lutego 2020. Kategoria: Wpis Promowany.

W dzisiejszych czasach jednym z najbardziej deficytowych zasobów jest czas. Dotyczy to zarówno życia prywatnego jak i, co oczywiste relacji biznesowych. Nie inaczej jest w branży reklamowej. Budowanie świadomości marki jest procesem długoterminowym i wymaga tego aby eksponować swoje logo w jak największym stopniu. Stąd obecność niemal wszystkich firm w różnego rodzaju social mediach. Jednak obok internetu, gdzie mnogość komunikatów niejednokrotnie wpływa negatywnie na odbiór treści, bardzo efektywnym medium są różnego rodzaju nośniki reklamowe w postaci gadżetów.

Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klienta. Jak usprawnić metody zamawiania gadżetów reklamowych? 1

Do najpopularniejszych gadżetów reklamowych należy zaliczyć smycze reklamowe, które są od lat szeroko wykorzystywane przy przez wiele firm. Tego typu produkt łączy ze sobą estetykę z praktycznym wymiarem gadżetu. Z tego powodu smycze reklamowe to stały element różnego rodzaju koncertów, imprez promocyjnych, premier produktów i wielu innych działań, których celem jest zdobycie i utrzymanie zainteresowania wśród potencjalnych klientów.

Rosnące wymagania firm zarówno w kwestii jakości gadżetów, jak i czasu ich produkcji wpływają na to, że agencje reklamowe zajmujące się produkcją m.in. smyczy reklamowych muszą wypracować jak najefektywniejszy schemat współpracy z klientami. Standardowa struktura współdziałania wygląda w następujący sposób:

Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klienta. Jak usprawnić metody zamawiania gadżetów reklamowych? 2

Firma poszukująca gadżetów składa zamówienie, następnie przesyła materiały graficzne w oparciu o który agencja przygotowuje projekt na konkretny gadżet. Następnie klient otrzymuje wizualizację, po czym wydaje akceptację i dopiero wtedy rozpoczyna się produkcja.

Czas trwania całego procesu jest uzależniony od czynników takich jak oczekiwania klienta i przesłane materiały graficzne. Niejednokrotnie zdarza się, że agencje muszą same na podstawie udostępnionych wzorów niskiej jakości przygotować projekt od podstaw, co skutkuje wydłużeniem czasu trwania zamówienia.

Rozwiązaniem takiej sytuacji jest udostępnienie każdemu klientowi intuicyjnego narzędzia, dzięki któremu przygotuje własny projekt nadruku bez konieczności posiadania znajomości programów graficznych. Własna platforma projektowa to świetny przykład optymalizacji kontaktu z klientem oraz w konsekwencji skrócenie całego ciągu zamawiania. Tego typu rozwiązania na rynku są już obecne, przykładem jednej z agencji reklamowych, wykorzystujących ten model jest quickGIFTS . Wg Konrada Mikołajewskiego, właściciela firmy taki sposób współpracy z klientem sprawdza się nadzwyczaj dobrze. Od momentu wprowadzenia platformy online udało się wymiernie przyspieszyć proces zamawiania m.in. smyczy reklamowych. Zdecydowana większość klientów chwali sobie taką metodę działania i z opinii, które do nas docierają wynika, że jest to jeden z czynników decydujących o wyborze agencji do współpracy.

Dzisiejsza branża reklamowa wymaga od firm rywalizacji o klienta na każdym możliwym polu. Przy coraz bardziej wyśrubowanych standardach w kwestii jakości produktu, coraz trudniej wyróżnić się na rynku. Każda forma efektywnego przyspieszenia procedury zamawiania jest na wagę złota i jak widać warto o to zadbać.

Wpisy PromowaneWyjdź naprzeciw oczekiwaniom klienta. Jak usprawnić metody zamawiania gadżetów reklamowych?

Podziel się!

O autorze

Wpisy Promowane

Na e-biznes.pl nie znajdziesz agresywnych form reklamowych – staramy się dostarczać Czytelnikom przede wszystkim ciekawą treść w czytelnej formie. Dlatego też proponujemy promocję Waszej firmy w formie informacji. Wpisy promowane znajdują się w lewej części strony – w bardzo rozpoznawalnym miejscu. Obok wpisu może pojawić się również logo Twojej firmy. Szczegóły znajdują w dziale Oferta.