Wyniki w Google zmieniające się w czasie rzeczywistym?

Opublikowano: 23 sierpnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firma Google testuje nową funkcjonalność związaną z wyszukiwaniem informacji – wyniki w wyszukiwarce mają zmieniać się w czasie rzeczywistym, w zależności od tego, jakie słowa wpisywać będzie użytkownik. Bez konieczności kliknięcia przycisku „Szukaj”.

Na nowy rodzaj prezentowania wyników wyszukiwania natknął się Rob Ousbey, konsultant SEO, który przygotował też krótki film (prezentujemy go poniżej). Firma Google potwierdziła, że testuje taką funkcjonalność, ale nie jest pewne czy zostanie ona wprowadzona na stałe.

Prezentacja wyników wyszukiwania w czasie rzeczywistym przypomina mechanizm Spotlight, wyszukiwarki plików wbudowanej w system Mac OS. Szersze wprowadzenie takiej funkcjonalności w wyszukiwarkę Google może być jednak trudne – przede wszystkim z powodu problemów z przepustowością łącz internetowych.

Jeśli Google zdecyduje się na udostępnienie tej funkcji to jak Państwa zdaniem może wpłynąć na branżę SEO i reklam w wyszukiwarkach? Czy będzie miała znaczenie?

Dawid ZarazińskiWyniki w Google zmieniające się w czasie rzeczywistym?

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.