Nowa domena, rozbudowane działy, wideowywiady, konkurs modowy dla czytelniczek, baza 500 przepisów kulinarnych Kręglickiej i Gessler, archiwa felietonów Kingi Dunin i Joanny Szczepkowskiej oraz blogi redakcyjne – to oferta serwisu Wysokieobcasy.pl, który wystartował z początkiem września 2009. Strona sobotniego magazynu dla kobiet „Gazety Wyborczej” została odrębnym i samodzielnym serwisem.
– „Wysokie obcasy” to świetnie znany i lubiany magazyn kobiecy, marka silna i witalna. Dlatego zdecydowaliśmy o budowie dla niej odrębnego serwisu w sieci. Redakcja „Wysokich Obcasów” ma teraz dwa media – mówi Jarosław Śliżewski, dyrektor wydawniczy serwisów internetowych „Gazety Wyborczej”.
– Sobotni magazyn „Wysokie obcasy” to mądre pismo dla mądrych kobiet. I taki będzie też nasz serwis internetowy, który jest przedłużeniem i rozszerzeniem magazynu oraz platformą codziennej rozmowy redakcji z czytelniczkami. Nic nie zastąpi przyjemności rozłożenia się z szeleszczącą gazetą na kanapie. Zaraz potem można wejść do serwisu i porozmawiać z innymi o tym, co się przeczytało – mówi redaktor naczelna „Wysokich Obcasów”, Ewa Wieczorek.
Serwis Wysokieobcasy.pl oferuje codziennie nowe treści inspirowane przez czytelniczki i czytelników. Artykuły z najnowszego numeru wydania papierowego będą publikowane na Wysokieobcasy.pl sukcesywnie w ciągu tygodnia – często obszerniejsze niż w drukowanym dodatku i wzbogacone o multimedia. Użytkownicy serwisu mogą uzyskać informacje o nowościach na stronie przez RSS i newsletter.
Dla ogłoszeniodawców Wysokieobcasy.pl to nowe możliwości dotarcia do odbiorców dzięki ofercie dwumedialnej, łączącej reklamę w papierowym dodatku i w jego serwisie internetowym. Serwis jest także dostępny w ofercie sieci reklamowej Glossy Media.
Start odświeżonego serwisu Wysokieobcasy.pl odbywa się równolegle do wydania magazynu „Wysokie Obcasy” w sobotę 5 września. W numerze redakcja opowie m.in. o zmianach na stronie, na łamach znajdzie się wiele odnośników do serwisu – m.in. na okładce, w stopce, na paginie i pod artykułami.
Uruchomienie serwisu wspiera kampania reklamowa w internecie (m.in. na Google.pl i w serwisach Grupy Gazeta.pl) oraz autopromocja w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach. Kreację i plan kampanii przygotował dział marketingu Segmentu Internet Agory.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.