Zespół sieci reklamowej Afilo powiększył się o trzy nowe osoby. Wzmocnienia personalne związane są z poszerzaniem usług agencji w obszarze marketingu internetowego.
Do sieci Afilo dołączyli: Marta Machnikowska, Robert Franckowski i Marcin Zajączkowski. Nowe osoby mają za zadanie zarówno wzmocnić sprzedaż i relacje z klientami, jak i pomóc w budowie nowej oferty sieci. Afilo poszerza swoje usługi o działania marketingowe z zakresu social media, marketingu w społecznościach i blogosferze.
„Wychodzenie poza działania standardowe dla performance marketingu jest wymuszone przez klientów, którzy oczekują od nas pełnego wachlarza usług marketingu internetowego. Stąd nowe narzędzia i nowe usług. Zadaniem nowych pracowników będzie rozwijanie tych obszarów, ale także wzmocnienie typowych działań sprzedażowych.” – mówi Paweł Sypczuk, dyrektor generalny sieci Afilo.
Marta Machnikowska została Kierownikiem Działu Sprzedaży Bezpośredniej. Wcześniej pełniła funkcję kierownika działu sprzedaży w sieci reklamowej Ad.net. Razem z Robertem Franckowskim, który został Key Account Managerem, będzie odpowiadała za obsługę kluczowych klientów działu sprzedaży bezpośredniej oraz wsparcie merytoryczne działu New Business. Robert Franckowski przed przyjściem do Afilo pracował w Fastbridge, cyfrowej dywizji domu mediowego Initiative. Trzecia nowa osoba w Afilo to Marcin Zajączkowski, który również będzie pełnił funkcję Sales Managera. Wcześniej pracował w firmie Netsprint.pl, a w latach 2003-2007 związany był z siecią reklamową IDMnet.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.