Xevin Lab inwestuje milion złotych na startup do pozyskiwania klientów

Opublikowano: 27 sierpnia 2015. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: , , ,

Woodpecker.co to narzędzie B2B pomagające pozyskiwać nowych klientów dzięki automatycznej wysyłce spersonalizowanych zapytań e-mailowych do ściśle określonej grupy odbiorców.

Logotyp_WoodpeckerNasz projekt skierowany jest głównie do firm działających na rynku B2B w Europie Zachodniej i w krajach anglosaskich. Wiemy z doświadczenia, że w małej firmie często jedna osoba wykonuje wiele typów zadań – wysyłka emaili do potencjalnych klientów to tylko jedno z nich. Woodpecker z pewnością przyda się zatem firmom B2B w początkowej fazie rozwoju, które szukają rozwiązań poprawiających produktywność małego zespołu. Nasi klienci to również firmy średniej wielkości, które szukają przewidywalnego i obliczalnego sposobu, na pozyskiwanie klientów w kraju i za granicą – powiedział Mateusz Tarczyński, współzałożyciel i prezes Woodpecker.co.

Nasza inwestycja w spółkę Woodpecker.co rozszerza portfolio naszych spółek o kolejne funkcjonalne narzędzie pomocne przy prowadzeniu biznesu. Jestem przekonany, że potencjał rozwojowy jaki posiada spółka zaowocuje w przyszłości konkretnymi zyskami – dodał Radosław Czyrko, prezes zarządu Xevin Lab.

Sylwester KozakXevin Lab inwestuje milion złotych na startup do pozyskiwania klientów

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.