Trwa konkurs sieci sklepów Media Markt i magazynu 'Playboy’. Spośród pracownic sieci sklepów Media Markt można typować swoją faworytkę do specjalnej sesji fotograficznej magazynu 'Playboy’. W prowokacyjnej, dwutygodniowej zabawie zwycięży dziewczyna, która zdobędzie największą liczbę głosów przesłanych za pomocą wiadomości SMS. Konkurs prowadzony jest w Internecie na stronie mediamarkt.pl i wsparty jest kampanią w innych mediach.
Kampania stanowi kolejny etap oryginalnej akcji promocyjnej prowadzonej wspólnie przez Media Markt i 'Playboy’. Seria odważnych zdjęć pracownic sieci sklepów została opublikowana na łamach październikowego wydania magazynu. Spośród wszystkich dziewczyn zostanie wybrana jedna, której zdjęcia zostaną zaprezentowane na rozkładówce 'Playboya’. Na internetowej stronie konkursowej znajdują się prezentacje bohaterek, zasady uczestnictwa w akcji oraz informacje o nagrodzie dla głosujących. Wspólna akcja promowana jest w miesięczniku 'Playboy’, w gazetkach produktowych Media Markt oraz poprzez kampanię outdoorową.
Marka Media Markt stale sięga po odważne, często prowokacyjne pomysły marketingowe. W realizacji swojej strategii korzysta z narzędzi marketing MIX, w tym z Internetu. W zakresie e-marketingu od trzech lat obsługuje ją agencja interaktywna OS3 multimedia, która opiekuje się stronami internetowymi Media Markt i kampaniami reklamowymi w Internecie. W ramach współpracy stworzyła szereg prezentacji produktów i serwisów dla poszczególnych marketów, przeprowadziła akcje promocyjne oraz kampanie e-mailingowe.
– Bardzo cenimy sobie pracę z marką Media Markt, ponieważ długofalowa obsługa Klienta pozwala nam na poznawanie jego potrzeb i dobieranie optymalnych rozwiązań marketingowych. Stali klienci są dla nas dowodem ich satysfakcji z naszych usług i motywacją do stałego podnoszenia jakości współpracy – mówi Marcin Maj, Client Service Director OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.