Zakładasz firmę lub zmieniasz biuro. Zobacz 5 elementów o których powinieneś pamiętać w nowym biurze.

Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym biznesmenem i zaczynasz dopiero działać w nowym biurze, czy jesteś doświadczonym przedsiębiorcom i po prostu zmieniasz lokalizację, jest kilka usług, na które wręcz musisz zwrócić uwagę w nowej lokalizacji. Niestety, wielu przedsiębiorców o tym zapomina. Co to za usługi? Jest ich 5!

Internet w biurze

Wybór dostawcy usług internetowych może mieć ogromne znaczenie dla przyszłości Twojej firmy. Choć teraz może brzmieć to jak wydumany banał, to jednak kwestia niedziałającego internetu może niejednokrotnie pokrzyżować Twoje plany. Oto kilka wskazówek, odnośnie tego, jak szukać dostawcy usług internetowych i jak porównać ich oferty.

Przed wyborem należy rozważyć:

  • dostępność;
  • cenę;
  • prędkość łącza;
  • warunki i regulamin korzystania z usługi;
  • dodatki i specjalne funkcji;
  • czas trwania umowy.

Możemy skorzystać ze stron internetowych, które są dobrym punktem wyjścia do szybkiego określenia, którzy dostawcy mają najlepszą kombinację prędkości i ceny. Warto posiłkować się również rankingami, które jasno pokażą nam, która z firm najlepiej wywiązuje się ze swoich zobowiązań.

Telefon w biurze

Telefony w biurze są obowiązkowym elementem w każdym przedsiębiorstwie. Zanim zdecydujesz się na konkretnego dostawcę, musisz odpowiedzieć sobie na kilka pytań, które ułatwią wybór najlepszej oferty. Co to za pytania?

  1. Czy potrzebujesz pełnego systemu telefonicznego, który zawiera telefony stacjonarne, czy też Twoja firma może skorzystać z wirtualnej usługi telefonicznej, która polega wyłącznie na urządzeniach przenośnych, zamiast tradycyjnych telefonach?
  2. Jeśli potrzebujesz telefonów stacjonarnych, to jakiego rodzaju usługi są Ci niezbędne? Musisz wybrać między tradycyjną telefonią stacjonarną, świadczoną przez lokalną lub regionalną firmę telefoniczną, a systemem VoIP (Voice over Internet Protocol), który działa przez internet i jest coraz popularniejszy.
  3. Jeśli wybierzesz usługę VoIP, to czy chcesz umieścić system w firmie (lokalnie) czy mieć ją hostowaną przez usługodawcę (działania oparte na chmurze)?

Sprzątanie biura

Zakładasz firmę lub zmieniasz biuro. Zobacz 5 elementów o których powinieneś pamiętać w nowym biurze. 1Dlaczego skorzystanie z usług profesjonalnej firmy sprzątającej znajduje się na tej liście, zaraz pod tak ważnymi kwestiami jak internet czy telefon? Odpowiedź jest prosta – czyste biuro to lepsza atmosfera w pracy i bardziej kreatywni pracownicy. To też większy prestiż w oczach kontrahentów. Czy przyjąłbyś ważnego partnera w gabinecie, który wygląda jak pobojowisko? Badania prowadzone na Uniwersytecie Arizona i Durable UK ujawniły fascynujące statystyki dotyczące higieny pracy.

  • 71% pracowników uważa, że to właśnie brudne powierzchnie biurowe sprawiły, że w przeszłości zapadali na choroby;
  • 82% osób wierzy, że w czystszym środowisku pracuje się lepiej;
  • na biurku jest zazwyczaj 445 razy więcej bakterii niż na sedesie;
  • właściwe zdezynfekowanie biurka może usunąć 99,9% bakterii;
  • 60% chorób w biurze jest spowodowanych przez brud.

Profesjonalna firma, zajmująca się sprzątaniem, powinna mieć możliwość wypracowania niedrogiego harmonogramu, który z pomocą ich doświadczenia, pozwoli utrzymać wysoki poziom czystości. Na przykład na stronie www.hojoclean.pl w ofercie sprzątania biur możesz wybrać spośród 3 przygotowanych pakietów, lub też zdecydować się na niestandardowy format korzystania z usługi. Warto wziąć takie rozwiązanie pod uwagę, tym bardziej, jeśli zamawiasz usługę do swojej pierwszej siedziby.

Woda w biurze

Wybór dozownika i dostawcy wody to znak naszego zaangażowania w samopoczucie pracowników, ale także finansowego zobowiązania do zapewnienia im czystej, smacznej i zdrowej wody pitnej. O zaletach picia wody napisano już tysiące artykułów, dlatego tak ważne jest to, aby zadbać o najlepszą jakość.

Co z konsekwencjami higienicznymi i zdrowotnymi? Istnieją bakterie, które szybko zanieczyszczają wodę, gdy czystość sprzętu nie zostanie utrzymana. Dostawca wody, z którym podpisujesz umowę, powinien w ramach tej usługi zapewnić, że pojemniki będą zawsze czyste i nadające się do użycia. Może też mieć stały program konserwacji, a także wymieniać sprzęt po pewnym czasie. W nowym biurze warto najpierw wykupić niewielką ilość dozowników, a następnie, w razie potrzeby, sukcesywnie zwiększać ich liczbę.

Ochrona i bezpieczeństwo biura

Wybór firmy zajmującej się bezpieczeństwem niezwykle ważne. Oto sposoby na to, aby znaleźć renomowaną i doświadczoną firmę, która zadba o bezpieczeństwo Twoje i Twoich pracowników.

  1. Skorzystaj z wiedzy innych osób – internet, znajomi i inni przedsiębiorcy są tutaj naszymi sprzymierzeńcami.
  2. Wybieraj firmy z certyfikowanymi pracownikami –,wykształceni i certyfikowani specjaliści często oferują lepszą jakość usług;
  3. Użyj zasobów konsumenckich – firmy muszą przestrzegać surowego kodeksu etyki i standardów postępowania, które zostały wprowadzone w celu ochrony konsumentów;
  4. Oceń historię pracy – informacje te są łatwo dostępne i możesz je zaczerpnąć z kilku źródeł, takich jak dział zapobiegania przestępczości w lokalnych urzędach ścigania, agencje licencyjne, agencje ochrony konsumentów;
  5. Sprawdzaj licencje – licencjonowani specjaliści są przeszkoleni i certyfikowani, co daje większą pewność i gwarantuje niezawodność;
  6. Organizuj spotkania z potencjalnymi usługodawcami – po zawężeniu poszukiwań do trzech zaufanych firm, zaplanuj spotkania z przedstawicielem każdej z nich. Dopiero wtedy będziesz mógł podjąć decyzję.

Jak sam widzisz, jest wiele rzeczy, które powinieneś wziąć pod uwagę, wynajdując pierwsze biuro, lub zmieniając lokalizację. Stosując się jednak do powyższych rad, na pewno będziesz zadowolony.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top