Zakupy internetowe wciąż mało popularne wśród polskich MŚP

Firma badawcza Polish Market Review (PMR) przeprowadziła badanie dotyczące poziomu informatyzacji i wykorzystania Internetu w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach (MŚP). Choć, w porównaniu z latami poprzednimi, liczba firm z dostępem do Internetu znacznie wzrosła, w dalszym ciągu nie przekłada się to na intensywne dokonywanie zakupów przez Sieć.

Wyniki badania Polish Market Review wskazują, że w nadchodzącym roku, podobnie jak w latach poprzednich, najczęściej przez sieć kupowane będą materiały biurowe, oprogramowanie i sprzęt komputerowy. Około połowy respondentów planujących w ciągu najbliższego roku zakupy przez Internet planuje właśnie zakup materiałów biurowych lub oprogramowania, a jedna trzecia ma zamiar zakupić tą drogą sposób sprzęt komputerowy.

Informacja z wynikami badania do ściągnięcia w dziale Download
https://www.e-biznes.pl/download

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top