Zakupy internetowe wciąż mało popularne wśród polskich MŚP

Opublikowano: 28 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi:

Firma badawcza Polish Market Review (PMR) przeprowadziła badanie dotyczące poziomu informatyzacji i wykorzystania Internetu w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach (MŚP). Choć, w porównaniu z latami poprzednimi, liczba firm z dostępem do Internetu znacznie wzrosła, w dalszym ciągu nie przekłada się to na intensywne dokonywanie zakupów przez Sieć.

Wyniki badania Polish Market Review wskazują, że w nadchodzącym roku, podobnie jak w latach poprzednich, najczęściej przez sieć kupowane będą materiały biurowe, oprogramowanie i sprzęt komputerowy. Około połowy respondentów planujących w ciągu najbliższego roku zakupy przez Internet planuje właśnie zakup materiałów biurowych lub oprogramowania, a jedna trzecia ma zamiar zakupić tą drogą sposób sprzęt komputerowy.

Informacja z wynikami badania do ściągnięcia w dziale Download
https://www.e-biznes.pl/download

Sylwester KozakZakupy internetowe wciąż mało popularne wśród polskich MŚP

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.