Zalety korzystania z drukarni internetowej

Czasy, gdy obowiązkowo musieliśmy odwiedzać drukarnie lub mniejszy punkt poligraficzny, by wreszcie po długich zabiegach zaprezentować potencjalnym klientom nasz folder reklamowy, odchodzą już do historii. Dziś nie ma już konieczności wizyty w biurze drukarni. Nowoczesne technologie przychodzą nam tu z pomocą, bowiem jak już się o tym w ostatnich dekadach przekonały niemal wszystkie branże (zwłaszcza handel detaliczny) – nic tak nie upraszcza, przyspiesza i intensyfikuje komunikacji z klientem, jak kontakt elektroniczny.

Zalety korzystania z drukarni internetowej 1

Jakie są korzyści zamawiania wydruku bez wychodzenia z domu?

To za pomocą internetu jesteśmy w stanie na stronie OpenPrint.pl zrealizować całe nasze potencjalne zlecenie. Kto kiedykolwiek na polecenie szefa musiał udać się z pielgrzymką do biura obsługi klienta dobrej drukarni i odczekawszy swoje w kolejce, prowadził długie, strategiczne dywagacje z doradcą, a po próbnym, wstępnym wydruku okazywało się, że „to jeszcze nie jest to”, ten wie, jak ułatwia życie opcja zamawiania via strona internetowa.

Z innych pozytywów, tego typu współpracy należy wymienić nowoczesny system online składania zamówienia – OpenPrint.pl na swej stronie proponuje nam taki, iż z etapu do etapu przechodzimy w sposób intuicyjny, a możliwości wyboru są jasne i uproszczone, byśmy przypadkiem nie osiągnęli stanu przedzawałowego, jak w owych żartobliwych opowieściach, gdy klient próbuje się dodzwonić do „żywego” konsultanta swej ukochanej sieci komórkowej.

Drugą kwestią jest niewątpliwa wygoda. O tym, że wielka wyprawa do drukarni praktycznie nam odpada, już pisaliśmy, jednakże siedząc w firmie przed komputerem, mamy niemalże „pod ręką” wszystkich, którym leży na sercu estetyka i wygląd np. naszej nowej wizytówki. System parametryzacji produktu, a mówiąc potocznie, precyzowania i uszczegóławiania zamówienia jest w OpenPrint.pl tak zbudowany, że sam z siebie przypomni nam o tak ważnych rzeczach jak: format, surowiec wizytówki czy foldera, kalendarza lub to, czy owa wizytówka ma być dwustronnie drukowana i czy ma się składać.

Co jeszcze ciekawe, gdy właściwie jesteśmy aż tak zajęci lub nie mamy gotowego pomysłu, własne studio graficzne OpenPrint.pl podsunie nam uprzednio wypracowane rozwiązania. Od razu możemy zaznaczyć, iż nie musimy się obawiać, że będą to sztampowe układy graficzne, pozbawione wyrazu i subtelności.

Wizytówki i rollUp’y – bogata oferta dla firm

OpenPrint.pl to nie tylko wysoka jakość wykonania, elastyczność w procedurze kompletacji zamówienia czy szybkość samej realizacji, lecz przede wszystkim wyjątkowo szeroki wachlarz potencjalnych produktów promocyjnych czy firmowych. Przedsiębiorca, który nie chce skupiać się wyłącznie na najprostszych, wręcz „tradycyjnych” środkach reklamowego przekazu (jak najzwyklejsze ulotki) może sięgnąć także po produkty bardziej wyrafinowane. Nasze pełne zaskoczenia pytanie „to tak można/w takiej postaci da się wydrukować?” prawdopodobnie pojawi się, gdy zapoznamy się z możliwościami jakimi dysponuje zespół OpenPrint.pl w kategoriach kalendarzy lub druku wielkopowierzchniowego. By owe bogactwo i różnorodność formuł, kolorów, kształtów i materiałów można było jednak ogarnąć, do naszej dyspozycji jest nie tylko funkcjonalny system zamawiania online lecz również konsultanci OpenPrint.pl.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top