Zamawianka.pl to alternatywa dla nowoczesnych serwisów i gier, odwołująca się do starych gier internetowych. Nowy serwis oparty jest na rywalizacji pomiędzy graczami i drużynami, polegający na „zdobywaniu” słów. Zamawiać można dowolne słowa, wyrażenia i nawet całe zdania, ale w szczególności te, które są dla osoby grającej w jakiś sposób ważne, z czymś się kojarzą, z którymi obcuje na co dzień, są w jej wyobraźni i życiu. Im więcej zamówionych słów, tym więcej punktów na koncie gracza.
Jeśli gracz pierwszy zamówi jakiekolwiek słowo np. „Polska” lub zdanie „Polska jest fajowa” – w świecie Zamawianki będą one należeć tylko do niego. Będzie pierwszym i jedynym właścicielem słowa i zdania, a inne osoby nie będą wiedzieć, że należą one właśnie do niego, dopóki nie spróbują również ich zamówić.
Próba zamówienia słowa „Polska” przez innego gracza – doładuje ilość punktów na koncie jego właściciela. Najlepiej więc zamawiać słowa najbardziej popularne, które najwięcej osób będzie próbowało zamówić, dzięki czemu ilość punktów na koncie będzie się zwiększać. Popularne słowa są jednak czasem pułapką – wiele osób próbuje je zamawiać, więc często są już zajęte. Sztuką jest więc trafić na słowo popularne i niezajęte, które będzie cenne, bo pozwoli graczowi zdobyć dużą ilość punktów.
Osoby, które zamówiły podobne słowa, tworzą grupę znajomych lub grupę dyskusyjną gry Zamawianka.pl. Przykładowo wokół słowa „marketing” mogą skupić się osoby z branży marketingowej. W ten sposób zawiązują się kręgi zainteresowań i nawiązują „zamawiankowe” znajomości.
Zamawianka.pl to gra, w którą można grać samemu, ale także w drużynie. Drużyny tworzą miasta – w zależności więc od tego, w jakim mieście mieszka gracz – w takiej jest drużynie, zbiera punkty dla siebie i dla swojego miasta. Istnieje możliwość zmiany drużyny. Warunek jest tylko jeden: można zrobić to tylko w środę.
Uczestniczyć w grze może każdy, kto stworzy konto i zaloguje się do serwisu. Swoim wyglądem Zamawianka.pl przypomina stare serwisy. Pomysł na nią powstał kilka lat temu, a twórcy postanowili nie zmieniać nic z pierwotnej jej koncepcji i idei.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.