zanox dokonał rewolucji w dotychczasowej strategii działania, koncern z Berlina zaprezentował całkowicie nową wersję swojego serwisu internetowego zanox.pl, a także zanox.de i zanox.com. Powyższe zmiany to widoczny efekt nowej strategii działania „Straight to performance – reklama efektywnościowa, która działa”. Jej wynikiem jest również intensywny rozwój firmy poprzez ekspansję w Polsce oraz Europie Centralnej i Wschodniej, a także wprowadzenie nowych produktów w modelu „płać za efekt”.
zanox zaprezentował nową witrynę www, także polska strona internetowa została całkowicie odświeżona. Wydarzenie to kończy, rozpoczęty przed kilkoma miesiącami, kompleksowy proces repozycjonowania marki firmy oraz wdrożenia nowej strategii „Straight to Performance – reklama efektywnościowa, która działa”. Tworząc nową witrynę zanoxowi zależało na uzyskaniu efektu większej przejrzystości oraz skuteczności w komunikacji z globalną siecią zanox: ponad milionem wydawców, 3 300 reklamodawców oraz co jest nowością także z pośrednikami – agencjami reklamowymi, marketingowymi, interaktywnymi, etc.
Powyższe zmiany dobrze wpisują się w pozytywny obraz polskiego rynku reklamy online. Jego wartość w 2010 rok, według IAB AdEx, wyniosła 1 578 mln zł, czyli o 204 mln więcej niż w 2009 r. Utrzymanie wysokiej, bo 15% dynamiki wzrostu rok do roku, pomimo spowolnienia gospodarczego w naszym kraju, dobrze ilustruje atrakcyjność naszego rynku. Co więcej prognozy na 2011 rok są także bardzo optymistyczne.
W trend ten znakomicie wpisała się nowa strategia zanox. Ten globalny gracz swój dalszy rozwój chce osiągnąć m.in. dzięki koncentracji działań na rynkach Europy Centralnej i Wschodniej, ze szczególnym uwzględnieniem właśnie Polski. Stąd decyzja o utworzeniu nowego stanowiska Dyrektora Regionalnego ds. Sprzedaży dla Europy Centralnej i Wschodniej, na które powołany został Polak – Jakub Maj. W najbliższym też czasie ma powstać nowe biuro w Warszawie oraz powiększyć się skład polskiego zespołu.
Przyjmując nową filozofię, zanox wyraźne zobowiązał się przestrzegać zasady transparentności przy maksymalnej wydajności, zarówno w obrębie firmy jak i całej swojej sieci.
Jak działa firma –sieć zanox
Źródło: zanox, III 2011
Firma poczyniła także wielomilionowe inwestycje związane z rozwojem firmy, wprowadzeniem na rynek nowych produktów oraz technologii. zanox oferuje obecnie szeroki wachlarz nowych rozwiązań w modelu „płać za efekt”, m.in. reklamę w mediach społecznościowych, reklamę mobilną czy retargetowanie, czyli w uproszczeniu „namierzanie“ internauty znającego już markę klienta i emitowanie reklamy zachęcającej m. in. do powrotu na docelową stronę internetową. Decyzja o zakupie w 2010 większościowego pakietu akcji firmy Digital Window, lidera performance marketingu w Wielkiej Brytanii, to kolejny przykład efektu nowej strategii.
W przeciągu ostatniej dekady zanox ewoluował od małej, niemieckiej sieci afiliacyjnej do europejskiego lidera marketingu efektywnościowego online. – W naszej sieci oferujemy wydawcom i reklamodawcom zróżnicowane modele biznesowe i formy zarabiania oparte o jedną zasadę – wydajność. Reklamodawca płaci tylko za mierzalne efekty zamieszczanych reklam – wyjaśnia Philipp Justus, nowy Prezes Zarządu zanox.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.