Zapłacimy BLIKIEM na Allegro

Opublikowano: 16 listopada 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Od dziś na Allegro można płacić za zakupy przy pomocy systemu płatności mobilnych BLIK. Płatności BLIK stają się jedną z metod płatności dostępnych dla klientów największej w Polsce internetowej platformy zakupowej.

blikIntegracja płatności BLIK to naturalny krok w rozwoju Allegro, które nieustannie wprowadza kolejne udogodnienia dla swoich klientów. Cały proces płatności za pomocą BLIK odbywa się bez konieczności opuszczania Allegro i bez dodatkowego logowania na stronie banku. Cała transakcja potwierdzana jest w aplikacji mobilnej bankowości w telefonie.

Wygoda i intuicyjność jest kluczowym elementem wpływającym na stały wzrost popularności sprzedaży w Internecie. Cieszymy się, że BLIK stworzony przez największe polskie banki i zyskujący uznanie klientów  jest już dostępny na Allegro – powiedział Przemysław Budkowski, prezes Allegro.

Allegro posiada w tej chwili 20 milionów zarejestrowanych użytkowników, z których blisko
14 milionów odwiedza serwis każdego miesiąca. Ponad 85 procent transakcji to produkty nowe, sprzedawane po ustalonej cenie. Allegro współpracuje z kilkuset markami a sprzedaż na platformie prowadzi ponad 100 tysięcy małych i średnich polskich firm handlowych i dystrybutorów.

Wdrożenie BLIKA na Allegro jest dla Polskiego Standardu Płatności zakończeniem etapu budowania sieci akceptacji płatności w polskim e-commerce. Sposób implementacji BLIKA w Allegro wyznacza standardy dla całego rynku e-commerce, który w chwili obecnej coraz bardziej oczekuje od płatności mobilnych wygody dla użytkownika i wysokiej konwersji transakcji. Z dużą satysfakcją oddajemy wspólnie z Allegro mobilnym użytkownikom bankowości nową jakość w dokonywaniu płatności online  – mówi Dariusz Mazurkiewicz, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA. 

 

Dawid ZarazińskiZapłacimy BLIKIEM na Allegro

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.