Zarządzanie ludźmi w czasach kryzysu – poznaj rozwiązania liderów. Postawy Pracownicze już 2-3 lutego

Opublikowano: 19 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Świadomość zawirowań ekonomicznych oraz globalnego kryzysu rynkowego ma wpływ na to w jaki sposób pracownicy postrzegają swoje miejsce pracy. Dyskusja na temat budowania postaw pracowników nabierają w takich okolicznościach szczególnego znaczenia. W takiej sytuacji zwiększa się zapotrzebowanie na inspirujące rozwiązania, sprawdzone praktyki, najlepsze case study – które zostały wprowadzone i sprawdzone w wielu organizacjach.

Dlatego właśnie najbliższej edycji projektu Postawy Pracownicze przyświeca hasło: „Działaj – Buduj – Zmieniaj” i cel – pokazanie praktycznych rozwiązań, które mogą stać się inspiracją i wskazówką do tworzenia i wprowadzania rozwiązań we własnych organizacjach.

postawy-pracownicze2Obok sprawdzonych praktyk liderów z firm działających w różnych sektorach gospodarki, takich jak: McDonald’s, Microsoft, Bank PKO SA, Mars Polska, Mondi Świecie i Sybase, udział w konferencji przyjęli również znani eksperci: Prof. Witold Orłowski z PricewaterhouseCoopers, który swoim wystąpieniem otworzy konferencję oraz John J. Scherer z Patways – światowej sławy ekspert w dziedzinie przywództwa, który poprowadzi wystąpienie: Wyzwanie Przywództwa: Jak w pełni zaangażować ludzi w „czasach turbulencji’?

Konferencja Postawy Pracownicze to również miejsce premiery najnowszych wyników badań przeprowadzonych przez Great Place to Work Institute Polska, w ramach których Polacy oceniali swoje miejsca pracy.

Dodatkowo ekspert z Advisory Group TEST Human Resources opowie z praktycznego punktu widzenia,w jakim kierunku ewoluują postawy pracownicze pod wpływem zmian na rynku pracy.

Konferencja Postawy Pracownicze odbędzie się 2 lutego 2009 w hotelu Polonia Palace w Warszawie.

Więcej informacji na stronie: www.postawy.nf.pl.

Dawid ZarazińskiZarządzanie ludźmi w czasach kryzysu – poznaj rozwiązania liderów. Postawy Pracownicze już 2-3 lutego

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.