Zarządzanie testami – twarda i miękka strona Test Managera

Opublikowano: 22 sierpnia 2011. Kategoria: Patronaty.

Czas i miejsce: 13-14 września 2011r, Warszawa

Dobrze zdefiniowany proces testowy, odpowiednia strategia testowa i profesjonalnie dobrani testerzy stanowią o sukcesie zespołu testowego i skuteczności testów. Warto więc zainwestować w poznanie modeli testowych i dobrych praktyk zarządzania testami, nie zapominając o zarządzaniu zespołem ekspertów.

Szkolenie dostarczy Uczestnikom wiedzy z zakresu:

  • konstruowania Procesu Testowego;
  • zarządzania testami;
  • budowania zespołu testowego;
  • zarządzania zespołem testowym.

Nabywane umiejętności:

  • określenie produktów cząstkowych Procesu Testowego;
  • zaprojektowanie przykładowych szablonów;
  • zdefiniowanie metryk testowych;
  • przeprowadzanie analizy Interesariuszy;
  • stworzenie Planu testów oraz Harmonogramu testów;
  • identyfikacja typu osobowościowego.

Odbiorcy szkolenia:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się projektowaniem i testowaniem systemów informatycznych oraz zarządzających projektami informatycznymi. Szczególnie polecany dla Kierowników i Liderów Testów, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności praktyczne w obszarze zarządzania zespołem testowym i kandydatów na to stanowisko.

Czas trwania i forma szkolenia:

2 dni (2×8 godzin) – Szkolenie połączone z praktycznymi zadaniami prezentujące twardą wiedzę i miękkie kompetencje, które powinien posiadać każdy profesjonalny Test Manager

Ilość miejsc ograniczona. Więcej informacji na temat szkolenia na tej stronie.

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:

Dorota Iwanicka
tel. 22 392 93 91
dorota.iwanicka@multitrain.pl

Dawid ZarazińskiZarządzanie testami – twarda i miękka strona Test Managera

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.