Zarządzanie testami – twarda i miękka strona Test Managera

Opublikowano: 16 maja 2011. Kategoria: Patronaty. Tagi:

Czas i miejsce: 30-31 maja 2011r, Warszawa

Zarządzanie testami – twarda i miękka strona Test Managera 1Szkolenie połączone z praktycznymi zadaniami prezentujące twardą wiedzę i miękkie kompetencje, które powinien posiadać każdy profesjonalny Test Manager. Dobrze zdefiniowany proces testowy, odpowiednia strategia testowa i profesjonalnie dobrani testerzy stanowią o sukcesie zespołu testowego i skuteczności testów. Warto więc zainwestować w poznanie modeli testowych i dobrych praktyk zarządzania testami, nie zapominając o zarządzaniu zespołem ekspertów.

Szkolenie dostarczy uczestnikom wiedzy z zakresu:

  • konstruowania Procesu Testowego;
  • zarządzania testami;
  • budowania zespołu testowego;
  • zarządzania zespołem testowym.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • osób mających doświadczenie w obszarze testów i chcących rozwijać się w kierunku zarządzania testami;
  • Kierowników i Liderów Testów, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności praktyczne w obszarze zarządzania zespołem testowym.

Szkolenie zostanie uzupełnione praktycznymi zadaniami, takimi jak:

  • określenie produktów cząstkowych Procesu Testowego;
  • zaprojektowanie przykładowych szablonów;
  • zdefiniowanie metryk testowych;
  • przeprowadzanie analizy Interesariuszy;
  • stworzenie Planu testów oraz Harmonogramu testów;
  • identyfikacja typu osobowosciowego.

Czas trwania szkolenia: 2 dni, godz. 9-17 (2×8 godz.)

Więcej informacji na temat szkolenia na tej stronie.

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:

Dorota Iwanicka
tel. 22 392 93 91
dorota.iwanicka@multitrain.pl

 

Dawid ZarazińskiZarządzanie testami – twarda i miękka strona Test Managera

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.