Połączenie Todoist (lub np. Wunderlist), Trello, Excela i oprogramowania do tworzenia mapy myśli – brzmi atrakcyjnie? Powinniście sprawdzić więc Zenkit – może zmienić Wasze podejście do tego typu oprogramowania.
Od kilkunastu dni mam przyjemność testować Zenkit. Jest to nowy program do zarządzania zadaniami i projektami. Głównymi wyróżnikami ma być dostęp do wielopoziomowych widoków Kanban (np. z podziałem na przypisania, statusy czy działy w firmie) oraz mapa myśli. Testuję na tyle aktywnie, że przeniosłem tam jeden z projektów w którym uczestniczę. Projekt teraz jest w bardzo dynamicznej fazie i muszę powiedzieć, że Zenkit spełnia oczekiwania i co najważniejsze, dzięki szybkim zmianom widoków mam pod ręką wszystkie ważne informacje.
Na pierwszy rzut oka można powiedzieć, że Zenkit udostępnia nam listę zadań jaką znamy, tyle że przedstawia ją w wielu różnych widokach. Lubisz tryb pracy oparty na Kanban – proszę bardzo. Wolisz jednak zadania rozrysowane jako mapa myśli? Jeden klik i gotowe. Jesteś fanem Excela i chcesz wszystkie zadania widzieć jako aktywną tabelę? Wybierz tylko odpowiedni widok. Przy Zenkit możemy więc porzucić stare nawyki i sprawdzić jak będzie wyglądać nasza lista w zupełnie innym widoku.
Jednym z najważniejszych punktów, które są przydatne jeśli szukasz czegoś więcej niż listy zadań jest możliwość definiowania własnych pól przy zadaniach. Jakie to mogą być pola? Na przykład – status prac, przypisanie do działu, przypisanie do obszaru, pracochłonność, czy stawka za godzinę. Co ciekawe – przy zdefiniowaniu pola „pracochłonność” Zenkit będzie traktować to pole niczym Excel i będziecie mogli na nim wykonywać zadania.
Rozpoczęliśmy tworzenie Zenkit ponieważ żadne narzędzie nie spełniało naszych oczekiwań. Używaliśmy Trello w naszym zespole, ale szybko osiągnęliśmy limity i musieliśmy skorzystać z innych programów, aby sprawnie prowadzić projekty. Chcemy, aby Zenkit wyeliminował potrzebę korzystania z wielu odrębnych narzędzi, które nie potrafią wymieniać danych między sobą. Jest oczywiście wiele innych rozwiązań – jednak nasze pozwala połączyć GTD, Kanban, Tabele, Kalendarz i Mapy myśli. Niebawem również dodamy wykresy Gantta, analitykę i moduł CRM – powiedział Peter Oehler, COO Zenkit.
O samym programie z pewnością usłyszymy jeszcze wiele dobrego, tymczasem zachęcam do testowania i przysyłania twórcom swoich uwag. Zapewniam, że wszystkie czytają!
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.