INTERIA.PL opracowała i wyprodukowała nowy serwis internetowy NOMI, spełniający funkcje poprzedniej wersji oraz rozbudowany o nową funkcjonalność. Witryna została wzbogacona m.in. o mechanizmy informatyczne sklepu internetowego.
Trzon serwisu stanowi w pełni zintegrowany z witryną sklep internetowy. Mechanizmy sklepu umożliwiają NOMI prezentację szczegółowych informacji o towarach, klasyfikację sprzedawanych produktów w obrębie ustalonych kategorii i ich sortowanie. Klienci sklepu mają możliwość przeglądania wszystkich towarów i poszukiwania z pomocą wyszukiwarki tych, które ich interesują oraz złożenia zamówienia na towary wybrane przez nich do koszyka.
– Współpraca z INTERIA.PL przy tworzeniu nowej wersji witryny WWW była dla nas „bezbolesna” i nieabsorbująca – komentuje Sylwia Pyśkiewicz, Director of Marketing w NOMI S.A. – Oznaki zainteresowania i zamówienia na produkty z towarzyszącego witrynie sklepu internetowego nadchodzą z całego świata. Użytkownicy piszą, żeby pochwalić stronę i wyrażają własne sugestie jej ulepszenia. Dzięki wsparciu INTERIA.PL najciekawsze pomysły i propozycje wcielamy w życie, bo chodzi przecież o to, aby witryna służyła naszym klientom!
Serwis NOMI zawiera informacje o firmie oraz dane teleadresowe wraz z formularzem kontaktowym, informacje o sklepach w całej Polsce wraz ich adresami i godzinami otwarcia, sekcje porad, najczęściej zadawanych pytań i rekrutacji, elektroniczną wersję gazetki promocyjnej NOMI oraz tapety i wygaszacze ekranu. Interaktywna część serwisu to m.in. forum dyskusyjne, ale także możliwości kontaktu z firmą na wiele sposobów: przesłania opinii o serwisie i sklepie, subskrybowania informacji o zmianach w serwisie i akcjach promocyjnych, wysłania zapytania do eksperta NOMI, itp.
– O pozytywnej ocenie projektu i wykonania nowej strony WWW przesądzają rosnące wskaźniki interakcji z witryną – podsumowuje Jadwiga Dominek, szefowa PR NOMI. – Wzrasta zarówno liczba samych odwiedzających, liczba opinii na temat strony, liczba zapytań dotyczących serwisu, porad dla majsterkowiczów oraz konkretnych produktów, jak również poszerza się zakres odbiorców. Witrynę WWW wykorzystują również osoby pragnące rozpocząć pracę w NOMI i producenci prezentujący swoją ofertę.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.