Popularny serwis Zszywka.pl, na którym możemy znaleźć różnego rodzaju inspiracje, wprowadził zmiany w sposobie komentowania. Niedawno została wprowadzona również wersja mobilna serwisu.
Twórcy serwisu, aby ułatwić komunikację, zdecydowali się na wprowadzenie trzystopniowego drzewa komentarzy oraz dodanie oceny jakości komentarza.
Zszywka.pl powstała na początku roku 2012 na fali popularności serwisu Pinterest i obecnie ma ponad 700 tys. użytkowników i notuje ponad 50 mln odsłon miesięcznie. Na Facebooku posiada 116 tysięcy fanów. Serwis jest dostępny również z poziomu aplikacji z systemu Android i iOS.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.