Zmieniamy się – nowa odsłona e-biznes.pl

Opublikowano: 26 marca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Przedstawiamy nową odsłonę e-biznes.pl. Będzie bardziej czytelnie, bez graficznych reklam, a przede wszystkim – będzie więcej treści o lokalnym rynku internetowym. Poza zmianą wyglądu pojawia się nowa forma promocji na e-biznes.pl – Wpisy Promowane.

e-biznes_logoDojrzewamy i dojrzewa z nami nasz serwis. W dobie krzyklikwych nagłówków i coraz większe wulgarności, proponujemy powrót do tego, co wydaje nam się najważniejsze: czyli dobrych, inspirujących treści podanych w estetyczny, czytelny sposób. Mamy nadzieję, że spodoba się Wam nasz pomysł na odświeżenie serwisu! – powiedział Dawid Zaraziński, redaktor naczelny e-biznes.pl.

Nowy wygląd to nie tylko bardziej czytelna forma – to również zmiana modelu generowania przychodów.Sylwester Kozak
Nowością w serwisie są Wpisy Promowane – dedykowana sekcja w której będą publikowane teksty płatne, autorstwa innych firm. Wyraźnie jednak oddzielamy tę formę od wpisów redakcyjnych – do tego stopnia, że wpisy te nie pojawią się w głównym strumieniu z informacjami. Będą jednak widoczne właściwie na każdej stronie e-biznes.pl i dostępne z poziomu naszego archiwum.

Nowy wygląd to nie tylko bardziej czytelna forma – to również zmiana modelu generowania przychodów. Zrezygnowaliśmy całkowicie z form graficznych przedstawiając tylko jedną formę prezentacji na e-biznes.pl – Wpis Promowany. Będziemy starać się pisać zarówno o rynku, ale również przedstawiać więcej tekstów prezentujących ciekawe firmy i projekty w polskiej sieci. Nie ukrywam jednak, że nowy e-biznes.pl to również pewne oczekiwania – mam nadzieję, że forma Wpisów Promowanych zostanie dobrze przyjęta zarówno przez Czytelników jak i reklamodawców – dodaje Sylwester Kozak, wydawca e-biznes.pl.

Sylwester KozakZmieniamy się – nowa odsłona e-biznes.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.