Znamy laureatów III edycji konkursu e-Commerce Polska awards

Opublikowano: 21 listopada 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W dn. 18 listopada, w warszawskim kinie Praha, odbyła się gala wręczenia nagród w konkursie dla sklepów internetowych e-Commerce Polska awards 2015. Wręczono 14 nagród głównych oraz dwie nagrody w głosowaniu konsumentów. Wszyscy nominowani otrzymali wyróżnienia. Organizatorem konkursu jest Izba Gospodarki Elektronicznej.

Podczas uroczystości poznaliśmy laureatów i wyróżnionych w konkursie, w kategoriach z zakresu brandingu i sprzedaży. Nagrodę przyznali również e-konsumenci w kategorii najlepsza obsługa klienta. Sklepy zostały podzielone według wielkości – nagrody otrzymały małe, a także średnie i duże e-sklepy. W tym roku wpłynęło ponad 110 zgłoszeń.

Plansza z laureatami

W kategoriach z zakresu brandingu wyłoniono następujących laureatów:

Design roku

  • Laureat w grupie małych sklepów: NaturalChic.pl
  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: BRW.com.pl

Innowacja roku

  • Laureat w grupie małych sklepów: Pasujemi.pl
  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Ravelo.pl

Pomysł promocyjny roku

  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Answear.com

Mobilny design roku

  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Tim.pl

Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży

  • Laureat w grupie małych sklepów: 4Gift.pl
  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Kazar.com
  • W kategoriach z zakresu sprzedaży wyłoniono następujących laureatów:

Przełamanie nieufności

  • Laureat w grupie małych sklepów: Gorseciarka.pl
  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Sephora.pl

Strona roku            

  • Laureat w grupie małych sklepów: e-zabawkowo.pl
  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Fly.pl

m-Commerce

  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Zalando.pl

Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej

  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Tim.pl
  • W kategorii Najlepsza obsługa klienta konsumenci wybrali:
  • Laureat w grupie małych sklepów: Balladine.com
  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: MniamMniam.pl

Z myślą o podmiotach, wykorzystujących nowoczesne technologie i realizujących sprzedaż w wielu kanałach, przygotowaliśmy nowe kategorie konkursowe — mobile i sprzedaż wielokanałowa. Były to również kategorie, bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju handlu elektronicznego w Polsce. Elementem uroczystości, bardzo cenionym przez jej uczestników, jest networking biznesowy. Po zakończeniu Gali wszyscy wzięli udział w after party, które było doskonałą okazją do poznania przedstawicieli branży e-commerce w Polsce – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.

Na uczestników Gali czekał też inspirujący panel dyskusyjny, w którym wzięli udział przedstawiciele zarządu firm tworzących branżę e-commerce. Tematem przewodnim panelu był rozwój e-commerce w Polsce — doświadczenia i oczekiwania.

Gratulujemy laureatom i wyróżnionym oraz zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konkursu.

Sponsorami konkursu e-Commerce Polska awards 2015 byli Emarsys, Orba, Poczta Polska, Przelewy24, Visa Europe, Wydawajdobrze.com. Nasza Redakcja objęła go patronatem medialnym.

Dawid ZarazińskiZnamy laureatów III edycji konkursu e-Commerce Polska awards

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.