Kto zostanie osobowością polskiej gospodarki cyfrowej?

Opublikowano: 28 października 2016. Kategoria: Rynek.

Izba Gospodarki Elektronicznej – organizator IV edycji konkursu „e-Commerce Polska awards” oraz I edycji konkursu „Osobowość polskiej gospodarki cyfrowej” ogłosiła listę nominowanych.

izba-gospodarki-elektronicznejJury Konkursu „e-Commerce Polska awards 2016” obradowało nad blisko 150 zgłoszeniami w 11 kategoriach.  Konkurs od początku kierowany jest do e-sklepów i podmiotów działających na rynku e-commerce, a tegoroczna edycja również do banków oraz instytucji ubezpieczeniowych.

Zwycięzców konkursów poznamy podczas uroczystej Gali, która obędzie się 17 listopada w Hotelu Novotel Warszawa Centrum. Poniżej prezentujemy nominowanych w kolejności alfabetycznej.

Kategorie z zakresu brandingu

Kategoria: Design roku

  • Nominowani w grupie małe sklepy: delCane.pl, Ready4S.com, Saltandpepper.pl
  • Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: bdsklep.pl, EmpikFoto.pl, Księgarnia PWN, WKruk.pl

Kategoria: Innowacja roku

  • Nominowani w grupie małe sklepy: eventi.pl, PasujeMi.pl, Sklep-karnisze.net
  • Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: Autenti.com, decathlon.pl, Frisco.pl, Sephora.pl, TIM.pl

Kategoria: Mobilny design roku

  • Nominowani w grupie małe sklepy: Balladine.com, BRILU.pl, Eventi.pl, Ready4S.com,
  • Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: Castorama.pl, Cyfrowe.pl, Itaka.pl, Recman.pl

Kategoria: Pomysł promocyjny roku

  • Nominowani w grupie małe sklepy: fishskateboards.com, MeskieGacie.pl, RadosnaKuchnia.pl
  • Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: ANSWEAR.com, Frisco.pl, mkfresh.pl, r-gol.com

Kategoria: Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży

  • Nominowani w grupie małe sklepy: 4Gift.pl, Bamadoo.pl-Sklep dla Mamy i dziecka
  • Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: Castorama.pl, decathlon.pl, Mamissima.pl, Sephora.pl, W.Kruk.pl

Kategorie z zakresu sprzedaży

Kategoria: m-Commerce

  • Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: Ceneo.pl, Conrad.pl, FLY.pl

Kategoria: Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej

  • Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: decathlon.pl, Kratki.com, Touspolska.pl

Kategoria: Przełamanie nieufności

  • Nominowani w grupie małe sklepy: Bamadoo.pl, bus4us.eu, MyBra.pl
  • Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: ANSWEAR.com, Frisco.pl, Itaka.pl

Kategoria: Strona roku

  • Nominowani w grupie małe sklepy: Bamadoo.pl, Saltandpepper.pl, ViaDellaSpiga.pl
  • Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: EmpikFoto.pl, eobuwie.pl, mkfresh.pl

Kategoria: Najlepsza obsługa klienta

  • Nominowani w grupie małe sklepy: Balladine.com, Bamadoo.pl, MeskieGacie.pl
  • Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: Deezee.pl, eobuwie.pl S.A., r-gol.com

Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Bank

  • Nominowani: Alior Bank S.A., Bank Pekao S.A., Idea Bank, mBank S.A., PKO Bank Polski

Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Ubezpieczyciel

  • Nominowani: Aviva, AXA Multitravel, Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group

Osobowość polskiej gospodarki cyfrowej

Celem nowej inicjatywy e-Izby – Konkursu „Osobowość polskiej gospodarki cyfrowej”– jest nagradzanie osób, które poprzez swoje działania w sposób szczególnie wyrazisty przyczyniają się do rozwoju i budowania konkurencyjnej e-gospodarki. Zgłoszenia w konkursie były oceniane przez jury reprezentowane przez Radę Izby Gospodarki Elektronicznej, którego przewodniczącym jest Łukasz Szymula.

Nominowani w Konkursie:

  • Justyna Skorupska, Przewodnicząca Rady e-Izby
  • Anna Streżyńska, Minister Cyfryzacji
  • Grzegorz Wójcik, Dyrektor ds. korporacyjnych, Allegro

O prawidłowy przebieg konkursu zadbał jego audytor: Kancelaria Lubasz i Wspólnicy. Nasza redakcja jest patronem medialnym wydarzenia.

Dawid ZarazińskiKto zostanie osobowością polskiej gospodarki cyfrowej?

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.