Newsletter2Go: e-mail marketing jest 40 razy bardziej efektywny niż social media [wywiad]

Opublikowano: 21 kwietnia 2015. Kategoria: Poznajmy się Rynek Startupy. Tagi:

Na polskim rynku debiutuje nowy gracz w segmencie e-mail marketingu – Newsletter2Go.pl. Czym chce zachęcić klientów do korzystania, czy e-mail marketing wciąż jest bardziej efektywny niż media społecznościowe? Zapraszamy do wywiadu.

Niedawno pojawiliście się na polskim rynku – czym chcecie przekonać użytkowników do skorzystania z oferty? Jakie są Wasze wyróżniki i gdzie jest przewaga w stosunku do rozwiązań konkurencyjnych? 

Na polskim rynku pojawiliśmy się stosunkowo niedawno. Mamy do zaoferowania dobre i proste w obsłudze oprogramowanie w rozsądnej cenie. Oferujemy klientom wyjątkowe funkcje jak np. import informacji na temat produktu ze sklepu internetowego do newslettera, synchronizację odbiorców oraz liczne integracje, np. z platformą Magento, Shopify, Salesforce, WordPress, PrestaShop, SEOshop i wiele innych. Newsletter2Go posiada akredytację ISIPP oraz Return Path, dzięki którym użytkownicy mogą mieć pewność, że wysyłane newslettery nie zostaną poddane kontroli antyspamowej, tylko bezpośrednio trafią do skrzynek odbiorczych klientów. Dodatkowo nasi klienci mają darmowy dostęp do ponad 50 przetestowanych i responsywnych szablonów newsletterów.

newsletter2go

Wiele firm stawia na komunikację w mediach społecznościowych – czy obecnie trudno jest konkurować z Facebookiem czy Twitterem?  

E-mail marketing to niezwykle efektywny kanał marketingowy służący do kontaktu z istniejącymi klientami. Jak pokazują badania przeprowadzone przez portal www.mckinsey.com, e-mail marketing jest nawet do 40 razy bardziej efektywny niż Facebook i Twitter razem wzięte. Ponad 97 proc. korzysta z poczty e-mail, a każdego dnia minimum 53 proc. odbiorców sprawdza swoją skrzynkę. Liczby mówią same za siebie.  Oczywiście Facebook i Twitter pełnią w dzisiejszych czasach niezwykle ważną rolę, jednak to właśnie e-mail marketing jest zdecydowanie najlepszą formą marketingu bezpośredniego.

Najwięksi gracze na rynku starają się, poza dostarczaniem produktu, również edukować swoich klientów. Czy widzicie tutaj swoją szansę?

Tworząc nasze oprogramowanie i opisując poszczególne funkcje postaraliśmy się, aby zarówno eksperci, jak również osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem mogły jak najwięcej dowiedzieć się na temat e-mail marketingu, dlaczego jest on tak istotny oraz w jakim stopniu może zrewolucjonizować rynek.

Wiedza i umiejętności klienta pozwalają nie tylko na łatwe i szybkie korzystanie z produktu, ale również na czerpanie z tego przyjemności.

Dużym udogodnieniem i niewątpliwie źrodłem wiedzy jest nasz darmowy White paper, w którym użytkownicy mogą znaleźć informacje dotyczące aktualnych statystyk oraz trendów w e-mail marketingu. Przewodnik zawiera 10 przydatnych wskazówek, które mogą w znacznym stopniu pomóc zwiększyć efektywność kanału e-mail marketingowego.
Do dyspozycji naszych klientów jest także darmowy świąteczny White paper, zawierający praktyczne wskazówki dotyczące kampanii bożonarodzeniowych.

Czy posiadacie oddział w Polsce?

Firma Newsletter2Go ma swoją siedzibę w Berlinie. Zespół tworzą specjaliści, którzy świadczą usługi fachowego doradztwa i obsługi technicznej w branży e-mail marketingowej w wielu językach, w tym w języku polskim. Klienci z Polski mogą skontaktować się z nami telefonicznie bądź wysłać zapytanie drogą e-mailową.

Dziękuję za rozmowę.

 

Sylwester KozakNewsletter2Go: e-mail marketing jest 40 razy bardziej efektywny niż social media [wywiad]

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.