Podczas III Konferencji CzasNaE-Biznes zorganizowanej z okazji 10-lecia CNEB.pl, praktycy z wieloletnim doświadczeniem pokażą, jak zrobić e-biznes przynoszący pieniądze. Dla czytelników e-biznes.pl przygotowano 20 proc. zniżki.
Wiele jest konferencji poświęconych technologiom internetowym, start-upom i technikom marketingowym. Ale cała ta wiedza o tworzeniu, projektowaniu, a nawet promowaniu serwisów internetowych może okazać się bezużyteczna, jeśli nie uda nam się zamienić tych wspaniałych, funkcjonalnych i popularnych stron na pieniądze.
Aby e-biznes był dochodowy, konieczne jest posiadanie kilku kluczowych kompetencji:
- sprzedaż – osobista i w ujęciu strategicznym, czyli generowanie dochodów
- zarządzanie ludźmi i outsourcing – bo samemu można robić e-biznes tylko do pewnego momentu
- inwestowanie w projekty i pozyskiwanie pieniędzy od zewnętrznych inwestorów
- systematyzowanie biznesu – czyli tworzenie procedur, dzięki którym zamienimy samozatrudnienie na biznes
- wchodzenie na nowe rynki, w tym zagraniczne
- budowanie sieci partnerów
Dlatego prelegentami na III Konferencji CzasNaE-Biznes będą praktycy biznesu z wieloletnim doświadczeniem, którzy posiadają te cechy i udowodnili, że potrafią zarabiać pieniądze w Internecie.
- Paweł Fornalski – współtwórca wartego 30 mln IAI-Shop.com (od 2009 r. NewConnect), opowie o wchodzeniu z biznesem na giełdę;
- Krzysztof Jarecki – od lat związany z e-mail marktingiem, współtwórca ExpertSender; opowie o budowaniu sieci partnerów biznesowych;
- Marcin Matuszewski – twórca franchisingu szkoleniowego Intelektualnie.pl, opowie o wprowadzania procedur do biznesu i budowie franchisingu;
- Piotr Michalak – twórca agencji Ententa.pl specjalizującą się w copywritingu, opowie o strategicznym działaniu w biznesie;
- dr Dariusz Świerk – trener sprzedaży, były strateg marketingowy WP.pl; opowie o odpowiednim wyborze i wdrażaniu strategii sprzedażowych;
Dodatkowo Filip Nowicki, współtwórca i prezes przez pięć lat Wiedza i Praktyka S.A (80 mln obrotu w 2009 roku), opowie o wchodzenia na nowe, nieznane rynki, a Piotr Majewski, organizator konferencji, opowie o strategii błyskawicznego zwiększania sprzedaży.
Konferencja przeznaczona jest dla firm i osób, które poza obecnością w Interencie zainteresowane są przede wszystkim generowanie dużych zysków z e-biznesu. Wszystkie wykłady będą skupione wokół idei budowania dochodowego e-biznesu.
Konferencja odbędzie się w Auli Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej. Będzie też transmitowana w Internecie. W cenie 127 zł za udział w Konferencji przewidziano dodatkowo:
- szereg wartościowych bonusów,
- przerwy kawowe i wyżywienie przez cały dzień,
- możliwość alternatywnego udziału on-line
Dla wszystkich czytelników e-biznes.pl organizator przygotował zniżkę 20% dostępną przez specjalną stronę http://www.KonferencjaCNEB.pl/rejestracja/ebiznespl
Więcej informacji na stronie konferencji KonferencjaCNEB.pl
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!