Pierwsze w Polsce „Cyfrowe Miasto“ powstanie w dniach 19-20 maja podczas Digital Marketing Revolution. Wydarzenie jest połączeniem interaktywnej strefy expo z częścią konferencyjno-warsztatową.
Strefa Expo
Strefę expo tworzą dzielnice, w ramach których swoje usługi i produkty zaprezentują firmy związane z branżą digital. To specjalnie zaaranżowana przestrzeń, w której można będzie przetestować najnowsze usługi, narzędzia i technologie wspierające działania marketingowe. W strefie expo odbywać się będą również prezentacje produktowe.
Konferencja i warsztaty
Podczas dwóch dni Digital Marketing Revolution na dwóch dużych scenach odbędzie się kilkadziesiąt wystąpień merytorycznych. Dodatkowo, w „Centrum nauki” odbędzie kilkanaście warsztatów oraz sesje round-table.
Swoim doświadczeniem w marketingu cyfrowym podzielą się m.in.: Łukasz Chojnowski (United Ideas), Basia Sołtysińska (Life Tube), Marcin Gruszka (Play), Rob Mosley (Nonsens), Mick Griffin (Brand 24), Monika Czaplicka (Wobuzz) oraz Dominik Kaznowski (Digital We).
Program Digital Marketing Revolution obejmuje najbardziej aktualne tematy z obszaru e-marketingu, Digital Marketingu i Nowych technologii.
Networking i chillout
Przez cały czas trwania Digital Marketing Revolution prowadzone będą profesjonalne sesje networkingowe.
Przewidziane są również liczne atrakcje: konkursy z nagrodami, strefa chillout i afterparty.
Dołącz do cyfrowego miasta! Bilety dostępne na www.DigitalMarketingRevolution.pl, facebook.com/DMRpl