SEO to jeden z ważniejszych skrótów dla osób, które inwestują we własną firmę. Promując swój biznes, należy się nastawić na szereg działań w Internecie, w tym pozycjonowanie witryny w popularnych wyszukiwarkach. Zlecając je specjalistom z agencji interaktywnej jak Netmove szybko usłyszymy określenie SEO.

Przedsięwzięcie długofalowe
Zarówno SEO jak i pozycjonowanie to długotrwały proces. Jeśli mają spełnić swoje zadanie, należy opracować specjalną strategię a później konsekwentnie wdrażać ją w kolejnych etapach. Można je na bieżąco modyfikować, co daje przewagę w stosunku do promocji, prowadzonej w tradycyjnych środkach przekazu jak media czy billboardy. SEO to taktyka, zgodnie z którą konkretna strona nie przepadnie w gąszczu podobnych. Jej parametry są widoczne, dlatego wyszukiwarka po wpisaniu odpowiednich słów kluczowych szybciej może ją odnaleźć i pokazać w wynikach wyszukiwania już na pierwszej stronie. To działania, które decydują o wirtualnym „być albo nie być” dla brandu. W Netmove nawet zupełnie nieznana marka może liczyć na sukces. Strategia, jaka jest do niej przypisana pozwala w perspektywie zwiększyć obroty i poprawić rentowność.
Promocja tkwi w szczegółach
Firma Netmove specjalizuje się w nowoczesnym pozycjonowaniu typu long tail. To budowanie ruchu w serwisie w oparciu o szczegółowe frazy wyszukiwania. Właśnie one odpowiadają za 70 proc. ruchu z wyszukiwarek i aż 90 proc. transakcji. W przypadku sklepów online działania tego typu przynoszą wymierne efekty, pozwalając osiągnąć trwałą przewagę nad konkurencją. SEO dzieli się na dwa rodzaje: on-site i off-site. Pierwszy z nich obejmuje wszystkie działania, związane z architekturą strony internetowej. Dzięki nim witryna jest lepiej widoczna i zrozumiała dla robota wyszukiwarki. Wygląd strony, jej struktura, treści i frazy kluczowe są optymalizowane w taki sposób, aby uzyskać lepsze statystyki w wyszukiwarce. Off-site SEO to z kolei wzmocnienie siły serwisu oraz stworzenie listy słów kluczowych. Działania są prowadzone poza witryną poprzez linkowanie stron.
Sprawa dla copywritera
Zarówno pozycjonowanie jak i SEO prowadzi do copywritingu. To nie tylko pisanie tekstów i optymalizowanie ich pod słowa kluczowe. Sztuka dobrego pisania polega na właściwym zrozumieniu potrzeb czytelników wirtualnych mediów. W dobrym SEO chodzi również o elastyczność, czyli podążanie za zmianami algorytmów Google. Kiedyś treści tekstów nie były prawie wcale ważne dla wyszukiwarek. Cenniejsze były linki, kupowane hurtowo nawet, jeśli nie stała za nimi jakość. Od roku 2011 Google wprowadził nowy algorytm, znacznie bardziej wymagający niż dotychczasowy. Wywindował on copywriting na zupełnie inny poziom. Nowy trend można określić hasłem “content is the king”. Tworzy się treści, którymi mogą zainteresować się ludzie.
Co najbardziej wspomaga pozycjonowanie i SEO? Dzielenie się tekstem, na przykład w mediach społecznościowych. Takie działania wyjątkowo szybko potrafią budować zaufanie do konkretnego brandu.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!