Rynek

CHIP Online partnerem IDMnet

Wiodąca na rynku polskim sieć reklamowa IDMnet (http://www.idm.net.pl) podpisała umowę o współpracy z najpopularniejszym wortalem tematycznym Chip Online (http://www.chip.pl). W ramach porozumienia IDMnet zapewni wortalowi obsługę techniczną i monitoring reklamy internetowej. Dzięki wykorzystywanemu przez IDMnet DoubleClick AdServer Network (najbardziej zaawansowanej na świecie technologii, pozwalającej na profesonalne zarządzanie kampaniami reklamowymi w Internecie) na wortalu CHIP Online […]

CHIP Online partnerem IDMnet więcej »

Windykacja barometrem gospodarki

Narodowa Centrala Windykacji przygotowuje się do wprowadzenia raportów branżowych dot. prognoz płynności finansowej w danym sektorze. Będzie to narzędzie analityczne ułatwiające podejmowanie decyzji o udzieleniu kredytu kupieckiego bądź innego rodzaju zaangażowania finansowego w danej branży. Pomoże to uchronić przedsiębiorstwo przed pogorszeniem płynności wynikającym z problemów ze ściąganiem należności. Zatory płatnicze występują obecnie dość powszechnie i

Windykacja barometrem gospodarki więcej »

INTERIA.PL partnerem Polsatu

INTERIA.PL została partnerem telewizji Polsat przy realizacji kolejnego reality show stacji o nazwie Bar. Stacja telewizyjna powierzyła INTERIA.PL kreację i produkcję serwisu oraz obsługę techniczną przedsięwzięcia w Internecie. Współpraca przy realizacji projektu jest dla INTERIA.PL kolejnym etapem realizacji strategii dywersyfikacji źródeł przychodów portalu na obszary płatnych serwisów oraz e-commerce. Wyłączność INTERIA.PL na obsługę internetową wydarzenia

INTERIA.PL partnerem Polsatu więcej »

Nowa kampania Lycosa

Lycos UK zdecydował się na wspólne działania marketingowe wraz z popularnym kanałem telewizyjnym Channel 5. Promocja będzie dotyczyć Crime Scene Investigation- programu „detektywistycznego”. Użytkownicy Lycos UK, którzy wejdą do działu Rozrywka zobaczą specjalnie przygotowaną reklamę programu. Ponadto 400.000 użytkowników do swoich skrzynek będzie otrzymywać e-maile z przypomnieniem o programie telewizyjnym. http://www.lycos.co.uk NetImperative

Nowa kampania Lycosa więcej »

Już 300 mln w Inteligo

Ponad 300 mln PLN zdeponowano na kontach Inteligo w ciągu ostatnich 9 miesięcy. Inteligo pozyskało równocześnie ponad 125 tysięcy Klientów. Dynamiczny wzrost depozytów oraz liczby klientów konta Inteligo jest z pewnością rezultatem największej wygody w zarządzaniu swoimi pieniędzmi jaką daje konto Inteligo, bardzo atrakcyjnego oprocentowania rachunków osobistych i firmowych, stale rozwijanej oferty, funkcjonalnym usługom oraz

Już 300 mln w Inteligo więcej »

Nowy Salon Muzyczny w portalu INTERIA.PL

4 lutego w portalu INTERIA.PL pod adresem http://salon.interia.pl/ udostępniona została nowa wersja Salonu Muzycznego. Oferta sklepu, powstałego we współpracy z Music Corner, jest jedną z najbogatszych w polskiej sieci – obejmuje ponad 75 tysięcy produktów pogrupowanych w siedmiu kategoriach: pop/rock, jazz, klasyka, muzyka filmowa, single, video i DVD. Główną zaletą nowego Salonu Muzycznego jest codziennie

Nowy Salon Muzyczny w portalu INTERIA.PL więcej »

kredyt w mBanku

Od 1 lutego br. mBank, pierwszy wirtualny bank w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, detaliczna część BRE Banku SA, oferuje swoim Klientom kredyt odnawialny z bardzo atrakcyjnym oprocentowaniem – od 15,30%. Po raz pierwszy w Polsce usługi wirtualnego banku stają się interesującą propozycją nie tylko dla osób, które dysponując wolnymi środkami, korzystnie lokują w nim swoje

kredyt w mBanku więcej »

Scroll to Top