Rynek

Prokom Software konsoliduje rynek IT

W dniu 8 stycznia br. Prokom Software S.A. zawarł umowę z Nihonswi AG z siedzibą w Zurychu (Szwajcaria), na mocy której obejmie docelowo 51,11% udziałów PUP Spin Sp. z o.o. (Spin) za łączną kwotę 135 mln zł. Zakup udziałów w spółce Spin zostanie pokryty ze środków pozyskanych z emisji obligacji. Dokonana inwestycja poszerzy ofertę Grupy […]

Prokom Software konsoliduje rynek IT więcej »

Nowy wizerunek agencji interaktywnej Pro-Creation

Po dwóch latach obecności na polskim rynku reklamy internetowej warszawska agencja Pro-Creation Sp. z o.o. zmienia swój wizerunek. „Zmieniamy swój dotychczasowy image, aby ułatwić potencjalnym klientom zrozumienie najistotniejszych wartości związanych z agencją Pro-Creation. Nowa tożsamość wizualna ma pomóc nam uwypuklić atuty firmy, takie jak ponadprzeciętna jakość kreacji oraz to, iż ciągle inwestujemy w rozwój nowych

Nowy wizerunek agencji interaktywnej Pro-Creation więcej »

Upadek Areny.pl

Warszawski sąd ogłosił upadłość portalu internetowego arena.pl. Wniosek o upadłość został złożony już w październiku 2001, jednak dopiero teraz została ogłoszona jego upadłość. Od pewnego czasu użytkownicy nie mogą korzystać z usług portalu Arena.pl (serwisy internetowe, poczta). Na stronie Areny widnieje tylko informacja o zaprzestaniu dalszej działalności. http://www.arena.pl Expander

Upadek Areny.pl więcej »

56% kart prepaid w 2006 roku

Całkowita liczba użytkowników sieci komórkowych w Europie Wschodniej wzrośnie z 40.3 mln obecnie do około 76.7 mln w roku 2004. W ciągu ostatnich kilku lat w telefonii komórkowej obserwowaliśmy duże zainteresowanie kartami pre-paid . W roku 1997 w Europie tylko 15% osób korzystało z tego rozwiązania, stopniowo jednak zainteresowanie rosło osiągając w roku 2001 aż

56% kart prepaid w 2006 roku więcej »

INTERIA.PL w górę po kampanii

Przeprowadzona w październiku i listopadzie ubiegłego roku kampania promocyjna portalu INTERIA.PL osiągnęła zamierzone cele. Kampania kierowana była do użytkowników Internetu w wieku od 15 do 25 lat. Jej podstawowymi celami, oprócz wzmocnienia świadomości marki portalu i wzrostu oglądalności, była promocja rozbudowanych i zmodernizowanych usług – bezpłatnej poczty i Centrum Wyszukiwania. Według badania NetTrack, prowadzonego przez

INTERIA.PL w górę po kampanii więcej »

Ad Server za $85 m-cznie

Krakowska firma internetowa The Polished Group (TPG) zaproponowała nowy model sprzedaży swojego kluczowego produktu – serwera reklam Grendel Ad Server. Wersja Lite tego produktu została udostępniona do pobrania dla wszystkich zainteresowanych za pośrednictwem strony internetowej – http://grendel.tpg.pl. Pobrać można darmową wersję próbną systemu, a także klucze licencyjne umożliwiające odpłatne korzystanie z Grendela po zakończeniu okresu

Ad Server za $85 m-cznie więcej »

WINDYKACJA.pl – ponad 10 milionów złotych

Giełda wierzytelności on-line funkcjonująca na stronach wortalu WINDYKACJA.pl, którego właścicielem jest Narodowa Centrala Windykacji, zyskuje coraz większą popularność. Łączna wartość zarejestrowanych ofert sprzedaży długów przekroczyła już 10 milionów złotych. Liczba transakcji zawieranych bezpośrednio na giełdzie nie jest na razie zbyt wielka, biorąc jednak pod uwagę fakt, że Windykacja.pl istnieje dopiero kilka miesięcy oraz wzrastający powoli

WINDYKACJA.pl – ponad 10 milionów złotych więcej »

Scroll to Top