Bankowe systemy informatyczne – bezpieczeństwo i obsługa klienta

Data: 28.01.2020, Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” Warszawa

Wykorzystanie technologii zbliżeniowej zajęło bankom prawie pół wieku. Wprowadzenie bankowości mobilnej na smartfony – zaledwie dwa lata. Nie będzie zaskoczeniem, jeśli za 5 lat komunikację z bankiem zdominują wirtualni asystenci, a płatności będziemy autoryzować skanem naszych twarzy.

Bankowe systemy informatyczne - bezpieczeństwo i obsługa klienta 1Jednocześnie z upowszechnieniem bankowości bezpośredniej zmieniły się perspektywy rozwoju dzisiejszych banków. Powstają nowe narzędzia, które umożliwiają usprawnienie obsługi klienta. Dotyczy to wszystkich kanałów, także tych związanych z obsługą w oddziale stacjonarnym czy call center.

Zapraszamy do udziału w debacie o zastosowaniu nowych technologii, wprowadzeniu kolejnych cyfrowych innowacji w obsłudze klienta oraz cyberbezpieczeństwie w sektorze finansowym podczas konferencji  Bankowe systemy informatyczne – bezpieczeństwo i obsługa klientajuż 28 stycznia 2020 roku w Warszawie.

Prelekcje podczas tego wydarzenia poprowadzą m.in.:

– Łukasz Piechowiak – Redaktor naczelny Fintek.pl

„Jak Fintech zmienił bankowość? Przegląd innowacji w Polsce i na świecie”

– Przemysław Tomczyk – Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego

„Wykorzystanie AI w procesie tworzenia nowego produktu przy współudziale klientów”

Prelekcje poprowadzą także przedstawiciele instytucji finansowych. Więcej informacji o prelekcjach na stronie wydarzenia.

Rejestracja w linku: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-37

Podczas konferencji poruszona zostanie tematyka:

  • Zarządzania tożsamością elektroniczną
  • Biometrii
  • Narzędzi i aplikacji mobilnych
  • AI
  • BI, Big Data
  • CRM, Obieg dokumentów
  • Unified Communications
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Fintech

Do udziału zapraszamy przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych:

  • Szefów Departamentów: Bezpieczeństwa, IT, Operacyjnych, Biznesowych, Bankowości Elektronicznej, Obsługi klienta
  • CIO, CSO, Audytorów, analityków biznesowych

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji.

Firmy, chcące wziąć udział w konferencji prosimy o kontakt z Organizatorem.

Kontakt z Organizatorem:

Daria Biernacka

mobile: +48/531 375 811

e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl



Dawid ZarazińskiBankowe systemy informatyczne – bezpieczeństwo i obsługa klienta