Digital Marketing Innovation

Data: 24.03.2015, Dom Handlowy Mysia 3 Warszawa

Konferencja Digital Marketing Innovation – era digital – złota era oczekiwań konsumenta.

Podczas konferencji Digital Marketing Innovation, która odbędzie się 24 marca 2015 w Warszawie, uczestnicy dowiedzą się, jak wdrażać innowacje w komunikacji marketingowej i jak budować w oparciu o nie nowoczesny biznes.

Gościem specjalnym wydarzenia jest Paul Papadimitriou, światowej klasy specjalista od wdrażania innowacji w biznesie i marketingu, działający na rynkach amerykańskim, azjatyckim i brytyjskim.

banner-dmi-marca

Program konferencji obraca się wokół trzech kluczowych haseł: innowacja, marketing i technologia, ale najważniejszym elementem wszystkich wystąpień jest konsument ery digital i zmiany, jakie zaszły w jego zachowaniu i oczekiwaniach.

W czasie konferencji odbędzie się debata pod hasłem „Dwie funkcje biznesu – marketing i innowacja, jak dostosować się do ery digital”. W debacie wezmą udział:

  • Paul Papadimitriou,
  • Łukasz Wejchert,
  • Michał Brański.

Panel dyskusyjny prowadzony będzie w języku angielskim przez Ivana Hernandeza.

W czasie konferencji uczestnicy dowiedzą się również:

– jak nowe technologie zwiększają efektywność w komunikacji B2B,

– jak wspierać sprzedaż i komunikację z klientem w erze digital,

– jak wspierać user experience przy użyciu nowych technologii

– jak personalizacja działań wspiera komunikację z konsumentem

– jak zrozumieć konsumenta ery digital i jak do niego dotrzeć,

– jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych w digital

– jaką rolę w komunikacji marketingowej odegrają makerLaby, roboty i wearable,

– jak wdrażać efektywne procesy w zintegrowanych kampaniach marketingowych,

Więcej na stronie digitalthinktank.pl/innovation

Dla czytelników e-biznes.pl zespół Digital Think Tank przygotował 20% rabat. Hasło: e-biznes



Dawid ZarazińskiDigital Marketing Innovation