Konferencja Digital Marketing Innovation – era digital – złota era oczekiwań konsumenta.
Podczas konferencji Digital Marketing Innovation, która odbędzie się 24 marca 2015 w Warszawie, uczestnicy dowiedzą się, jak wdrażać innowacje w komunikacji marketingowej i jak budować w oparciu o nie nowoczesny biznes.
Gościem specjalnym wydarzenia jest Paul Papadimitriou, światowej klasy specjalista od wdrażania innowacji w biznesie i marketingu, działający na rynkach amerykańskim, azjatyckim i brytyjskim.
Program konferencji obraca się wokół trzech kluczowych haseł: innowacja, marketing i technologia, ale najważniejszym elementem wszystkich wystąpień jest konsument ery digital i zmiany, jakie zaszły w jego zachowaniu i oczekiwaniach.
W czasie konferencji odbędzie się debata pod hasłem „Dwie funkcje biznesu – marketing i innowacja, jak dostosować się do ery digital”. W debacie wezmą udział:
- Paul Papadimitriou,
- Łukasz Wejchert,
- Michał Brański.
Panel dyskusyjny prowadzony będzie w języku angielskim przez Ivana Hernandeza.
W czasie konferencji uczestnicy dowiedzą się również:
– jak nowe technologie zwiększają efektywność w komunikacji B2B,
– jak wspierać sprzedaż i komunikację z klientem w erze digital,
– jak wspierać user experience przy użyciu nowych technologii
– jak personalizacja działań wspiera komunikację z konsumentem
– jak zrozumieć konsumenta ery digital i jak do niego dotrzeć,
– jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych w digital
– jaką rolę w komunikacji marketingowej odegrają makerLaby, roboty i wearable,
– jak wdrażać efektywne procesy w zintegrowanych kampaniach marketingowych,
Więcej na stronie digitalthinktank.pl/innovation
Dla czytelników e-biznes.pl zespół Digital Think Tank przygotował 20% rabat. Hasło: e-biznes